بازی

نخستین بسته الحاقی Forza Horizon 5 از طریق استیم لو رفت

نخستین بسته الحاقی Forza Horizon 5 از طریق استیم لو رفت

اخیرا تصویری از صفحه فروشگاه استیم لو رفته که به بسته الحاقی Forza Horizon 5 اشاره دارد. اگرچه این صفحه خیلی زود از فروشگاه برداشته شد اما مخاطبان تیزبین موفق به ثبت تصویر آن شدند.

طبق اطلاعات موجود، نخستین بسته الحاقی فورتزا هورایزن ۵ با محوریت Hot Wheels خواهد بود. و این نخستین همکاری توسعه‌دهندگان فورتزا با شرکت معروف سازنده ماشین اسباب‌بازی نیست.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Forza Horizon 5جدال تایر با کاکتوس
بررسی بازی Forza Horizon 5

بازی Forza Horizon 3 شامل یک بسته الحاقی جذاب با تم هات ویلز بود و قسمت چهارم نیز یک DLC از خودروهای مرتبط با این برند دریافت کرد. این همکاری یک طرفه نیست و Hot Wheels‌ هم اسباب‌بازی‌های متنوعی بر اساس خودروهای سری فورتزا ساخته است.

انتظار می‌رود Playground Games طی روزهای آتی به صورت رسمی از بسته الحاقی جدید بازی پرده بردارد و جزئیات مختلف آن را در اختیار مخاطبان و رسانه‌ها قرار دهد.

بسته الحاقی Hot Wheels در Forza Horizon 5

Forza Horizon 5 یکی از بهترین بازی‌های ۲۰۲۱ بود و تاکنون توانسته علاوه بر جذب بیش از ۲۰ میلیون بازیکن، نظر منتقدان را نیز حسابی به خود جلب کند. در نقد lastech از این بازی (با نمره ۱۰۰ از ۱۰۰) می‌خوانیم:

Forza Horizon 5 این بار آمده تا تیر خلاص را بر استانداردهای امروزی سبک ریسینگ بزند و خود استاندارد جدیدی تعریف کند. این بازی جوابگوی همه نیازها خواهد بود.

همچنین در اخبار مرتبط خواندیم بازی Forza Horizon 6 در دست ساخت قرار دارد. البته تمرکز اصلی توسعه‌دهندگان روی ریبوت Fable است و احتمالا تا چند سال دیگر هیچ اخباری در رابطه با قسمت ششم فورتزا نشنویم.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Gunkنظافت‌کاری در محیطی بیگانه
بررسی بازی The Gunk


تماشا کنید: اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا