رمز ارز

سرمایه‌گذاران بزرگ سازمانی در کدام رمزارزها سرمایه‌گذاری می‌کنند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گفته‌های یکی از مدیران ارشد کوین‌بیس، سرمایه‌گذاران بزرگ سازمانی ممکن است بیش‌ از آنچه که مردم تصور می‌کنند، تمایل به سرمایه‌گذاری در پروژه‌هایی به جز بیت‌کوین و اتریوم داشته باشند.
دیوید‌ دوونگ مدیر تحقیقات نهادی کوین‌بیس، دربرنامه‌ای زنده با اسکات‌ ملکر تحلیلگر ارزهای‌ دیجیتال، اظهار کرد که تقریباً نیمی از سرمایه‌گذاری سازمان‌ها در کوین‌بیس، در دارایی‌هایی غیر از بیت‌کوین و اتریوم انجام می‌شود.
او اظهار داشت چیزی که در حال حاضر فقط از نظر مقدار سرمایه‌هایی که از مشتریان سازمانی در صرافی ما وجود دارد، به این صورت است که 55 درصد از این مقدار هنوز روی بیت‌کوین و اتریوم است و این یعنی باقی‌مانده سرمایه‌ها هنوز در آلت‌کوین‌ها هستند. بر این اساس هنوز توجه زیادی به آنچه خارج از اکوسیستم بیت‌کوین و اتریوم اتفاق می‌افتد می‌شود.
دوونگ می‌گوید که در حال حاضر به دلایل اقتصاد کلان، شرایط فصلی و احتمال عدم همبستگی بازار رمزارزها با سایر دارایی‌های ریسکی، این بازار در شرایط نسبتاً نامطمئن باقی مانده است.
من فکر می‌کنم آنچه در حال حاضر در بازار اتفاق می‌افتد، بیشتر متمرکز بر داده‌های اقتصادی کلان است و فکر می‌کنم چیزی که سرمایه‌گذاران نمی‌دانند این است که دوره فعلی، یک دوره فصلی ضعیف‌تر برای دارایی‌های ریسکی است؛ زیرا پیش از پرداخت مالیات، مردم پاداش خود را دریافت می‌کنند و پول خود را در حساب‌های 401k قرار می‌دهند.
حساب 401k یکی از ویژگی‌های یک طرح اشتراک سودده است که به کارکنان اجازه می‌دهد تا بخشی از دستمزد خود را به حساب‌های شخصی اختصاص دهند که تعویق حقوق انتخابی و درآمد از مالیات آن حساب شخصی، مستثنی می‌شود.
با وجود اینکه ما در چنین دوره نامطئنی به‌ سر می‌بریم، اما سعی می‌کنیم در مورد آنچه که فدرال رزرو می‌تواند رقم بزند یا آنچه که احتمال دارد رخ دهد، نتیجه‌گیری کنیم.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

دیلی هودل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا