بازی

فروش ­­خودرو با همراه مکانیک؛ بی‌دردسر و سریع

فروش ­­خودرو با همراه مکانیک؛ بی‌دردسر و سریع

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فروش خودرو از طریق نمایشگاه یا دادن آگهی در برخی از اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها، تنها راه‌حل موجود نیست. در حال حاضر روش‌های مدرن‌تری برای فروش خودرو وجود دارد که شما را از شر دردسرهایی مثل پاسخ دادن به تلفن، سروکله زدن با دلالان و… راحت می‌کند و نیازی هم به پرداخت هزینه‌های آن‌چنانی برای خدمات فروش ندارد.

منظور ما فروش سفارشی خودرو با کمک همراه مکانیک است که به‌عنوان یک شرکت موفق در زمینه خریدوفروش خودروی کارشناسی‌شده شناخته می‌شود و هر شخصی که به حوزه خودرو علاقه‌مند باشد، حتماً نام آن را شنیده است. علاوه‌بر اعتبار و سابقه بالا، فروش سفارشی خودرو با همراه مکانیک مزایای متعددی دارد که در این مطلب با آن‌ها آشنا می‌شوید.

فروش خودرو با همراه مکانیک چه مزایایی دارد؟

در ادامه، دلایلی را می‌خوانید که خیال شما را از بابت فروش خودرو همراه مکانیک راحت می‌کند:

1. وقتتان را برای تلفن جواب دادن هدر نمی‌دهید

دادن آگهی برای خودرو، به اصطلاح «زنگ خور» گوشی شما را بالا می‌برد. البته تمامی افرادی که با شما تماس می‌گیرند خریدار واقعی نیستند و شما باید زمان زیادی از روز خود را برای افرادی بگذارید که از روی کنجکاوی یا فقط برای اطلاع از قیمت با شما تماس می‌گیرند. تعداد افرادی که ترجیح می‌دهند به جای خواندن کامل آگهی، از طریق تماس تلفنی اطلاعات موردنیاز را کسب کنند هم کم نیست.

در صورتی‌که فروش خودروی خود را به همراه مکانیک بسپارید، یک مشاور فروش اختصاصی برای شما تعیین می‌شود و این فرد مسئولیت پاسخ به تماس‌های دریافتی را برعهده خواهد داشت.

2. از بازدیدهای غیرضروری جلوگیری می‌کنید

شاید فکر کنید شخصی که برای بازدید خودرو مراجعه می‌کند حتماً خریدار واقعی است، اما بد نیست بدانید که تعداد افرادی که صرفاً برای کنجکاوی این کار را انجام می‌دهند هم کم نیست. گاهی اوقات هم شخصی که برای بازدید می‌آید فقط به‌دنبال گرفتن تخفیف‌های کلان است و پس‌از شنیدن جواب رد از شما، از خرید خودرو صرف‌نظر می‌کند. یکی دیگر از دلایل موفقیت‌آمیز نبودن بازدیدهای خودرو هم فاصله داشتن شرایط خودرو با تصورات ذهنی خریدار است.

زمانی‌که کارشناس همراه مکانیک برای بازدید از خودروی شما مراجعه می‌کند، تعدادی از عکس از آن می‌گیرد و این عکس‌ها به‌همراه گزارش کارشناسی کامل خودرو و تمامی اطلاعات موردنیاز برای خریدار، در صفحه مربوط به خودروی شما در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک قرار می‌گیرد. همچنین تمامی افرادی که برای خرید خودرو تماس می‌گیرند، از فیلتر کارشناسان همراه مکانیک رد می‌شوند و اگر خریدار واقعی باشند، با شما برای بازدید هماهنگ می‌شود.

فروش ­­خودرو با همراه مکانیک؛ بی‌دردسر و سریع - lastech

3. خودرو را به قیمت واقعی می‌فروشید

ممکن است شما از شرایط فنی خودرو و آپشن‌های آن کاملاً مطلع نباشید یا به دلایلی مثل اتلاف زیاد وقت برای تماس و بازدید، خودرویتان را با قیمتی پایین‌تر بفروشید. از آنجایی‌که تمرکز همراه مکانیک بر خریدوفروش خودروی کارشناسی شده است، خودروی شما بعد از کارشناسی کامل، قیمت‌گذاری می‌شود و به‌همین دلیل، خیالتان راحت است که آن را با قیمتی منصفانه و به‌روز می‌فروشید.

4. در دام دلال خودرو نمی‌افتید

معمولاً تعداد زیادی از تماس‌ها و درخواست‌های بازدید، از طرف دلالان خودرو انجام می‌شود. این افراد سعی می‌کنند با عیب گذاشتن روی خودرو و… شما را فریب دهند تا خودرو خود را با قیمتی پایین‌تر به آن‌ها بفروشید و بعد بتوانند با فروش آن به قیمت واقعی، سود کنند.

فروش ­­خودرو با همراه مکانیک؛ بی‌دردسر و سریع - lastech

5. خیالتان از بابت طی شدن مراحل قانونی فروش خودرو راحت است

قرارداد فروش خودرو باید از نظر حقوقی بی‌نقص باشد تا مشکلی برای فروشنده و خریدار پیش نیاید. به‌عنوان مثال باید در این قرارداد یک تاریخ دقیق را برای حضور خریدار در مراکز تعویض پلاک مشخص کنید و در وکالت‌نامه‌ای که به این منظور به او می‌دهید حواستان به جزییات باشد. در غیر این‌صورت تا زمان ثبت سند تمامی خلافی‌های خودرو به نام شما ثبت می‌شود.

در فروش سفارشی خودرو با همراه مکانیک، مسائل فنی و حقوقی معامله تضمین شده چون قولنامه معتبر نوشته می‌شود و کارشناس همراه مکانیک در تمام مراحل همراه شما است.

6. یک میلیون تومان هدیه برای مالیات نقل‌وانتقال خودرو می‌گیرید

یکی دیگر از چالش‌های فروش خودرو، پرداخت مالیات نقل‌وانتقال خودرو است که در قانون برعهده شما گذاشته شده و با توجه به جدول اعلام‌شده توسط سازمان امور مالیاتی، این مالیات برای اکثر خودروها عدد قابل‌توجهی است.

درصورتی‌که فروش خودروی خود را به همراه مکانیک واگذار کنید، 1 میلیون تومان هدیه برای پرداخت مالیات نقل‌وانتقال خودرو دریافت می‌کنید.

همراه مکانیک در تمام مراحل کنار شماست

کارشناسان همراه مکانیک از لحظه تماس برای فروش خودرو تا زمان تنظیم قولنامه همراه شما هستند. تمامی مراحل فروش خودرو اعم از دادن آگهی، پاسخ دادن به تلفن، هماهنگی برای بازدید و … برعهده همراه مکانیک است تا وقت شما تلف نشود و در عین حال، بتوانید خودرویتان را با قیمت روز و در کمترین زمان ممکن بفروشید.

برای تمامی خدمات فوق، با شما قرارداد بسته می‌شود و تنها هزینه‌ای که باید بپردازید، هزینه کارشناسی خودرو است.

برای استفاده از انواع خدمات خرید و فروش خودروهای کارشناسی‌شده، می‌توانید به آدرس اینترنتی همراه مکانیک به نشانی www.hamrah-mechanic.com مراجعه کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا