رمز ارز

قابلیت جدید بیبی‌ دوج برای صفر شدن کارمزد تراکنش‌ها!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش رمزارز نیوز، AntNetworX، پلتفرمی برای ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) کاربرپسند، ادغام بازار خود با بیبی دوج کوین را در یک بیلبورد دیجیتالی در فضای باز تبلیغ کرده است.
این امر به نوعی باعث دیده شدن و تبلیغ ادغام این دو بازار شده و همچنین باعث دیده شدن بیشتر ارز دیجیتال بیبی دوج می‌شود که در اوایل ماه ژوئیه سال ۲۰۲۱ و پس از اشاره ایلان ماسک به آهنگ محبوب کودکان “رقص کوسه‌ی کوچولو” و توییت “بیبی‌دوج، دو، دو، دو، دو” به شهرت رسید.
در تاریخ 6 آوریل، شرکت AntNetworX مستقر در دبی اعلام کرد که ادغام بین بیبی دوج کوین و AntXWork با موفقیت انجام شده است. به این ترتیب، ارز دیجیتال بیبی دوج کوین از طریق بستر AntXWork که اولین بازار وب ۳ بدون گس بر بستر بایننس، اتریوم و پالیگان است، کاربرد خواهد داشت. با این ادغام، کاربران خواهند توانست به خرید و فروش خدمات مورد نیاز خود در این بازار با استفاده از میم کوین بیبی دوج اقدام کنند.
بر اساس داده‌های وبسایت CoinMarketCap، توکن بیبی دوج همچنان یکی از ارزهای دیجیتال مورد توجه کاربران است و یکی از پربازدیدترین ارزهای دیجیتال در سطح جهان به شمار می‌رود.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا