بازی

ساخت فیلم‌های جنگ ستارگان به کارگردانی کوین فایگی و پتی جنکینز کنسل شد

ساخت فیلم‌های جنگ ستارگان به کارگردانی کوین فایگی و پتی جنکینز کنسل شد

پروژه ساخت دو فیلم در دنیای جنگ ستارگان که پیش از این قرار بود توسط کوین فایگی و پتی جنکینز [کارگردان واندر وومن] ساخته شود، کنسل شده است. طبق گزارش ورایتی، منابع ناشناس اعلام کرده‌اند که موفقیت غافلگیر‌کننده سریال مندلورین و انتظارات بالا برای The Rise of Skywalker منجر به تغییر استراتژی این فرانچایز شده است.

مطلب پیشنهادی:رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهتریننگاهی به افسانه‌ای ترین جهان‌ فانتزی
رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهترین

فیلم Rogue Squadron به کارگردانی پتی جنکینز برای اکران در دسامبر ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده بود، تا اینکه در سپتامبر گذشته با توضیحات کمی از برنامه اکران لوکاس فیلم خارج شد. فیلم جنگ ستارگان فایگی نیز بدون عنوان بود و اطلاعات خاصی از آن وجود نداشت.

علی رغم این تغییرات، فیلم استاروارز تایکا وایتیتی ـ که اولین بار در سال ۲۰۱۰ معرفی شده بود، طبق گزارش‌ها همچنان در دست ساخت است. وایتیتی علاوه بر کارگردانی قرار است در این فیلم به ایفای نقش نیز بپردازد. وایتیتی در سال ۲۰۲۲ اعلام کرده بود که با این فیلم قصد دارد دنیای جنگ ستارگان را گسترش دهد:

دوست ندارم فیلمی درست کنم که در انتها همه بگویند، اوه عالی است این شبیه به الگوی Millennium Falcon است. من دوست دارم اثر جدیدی بسازم و چند شخصیت جدید خلق کنم و جهان استاوارز را گسترش دهم.

فیلم جنگ ستارگان

یکی دیگر از فیلم‌های جنگ ستارگان، به کارگردان شرمین عبید چینوی و نویسندگی دیمون لیندلوف و جاستین بریت گیبسون نیز ممکن است هنوز در دست توسعه باشد، اگرچه هیچ اخبار رسمی درباره آن اعلام نشده است. دیزنی هم یک فیلم بدون عنوان جنگ ستارگان دارد که برای اکران در ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ (۲۸ آذر ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۵ خدای برتر مارولچه کسانی برتر از ابرقهرمانان خداگونه هستند؟
۱۵ خدای برتر مارول


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

جزئیات آپدیت 7.00 پلی استیشن ۵ مشخص شد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا