بازی

سی دی پراجکت توسعه همزمان دو بازی کلان بودجه را آغاز کرده است

سی دی پراجکت توسعه همزمان دو بازی کلان بودجه را آغاز کرده است

در حالی که تیمی از توسعه‌دهندگان در سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) هنوز بر Cyberpunk 2077 تمرکز دارند، به‌ ویژه که بسته الحاقی آن به نام Phantom Liberty در دست ساخت است، اما به نظر می‌رسد که این شرکت برای پروژه‌های بعدی خود گام‌های بزرگی برداشته است.

در واقع، این استودیو لهستانی کار روی دو بازی جدید کلان بودجه (AAA) را به طور همزمان آغاز کرده است. سی دی پراجکت اخیرا گزارش مالی خود را برای نیمه اول سال ۲۰۲۲ منتشر کرده که در آن مدیرعامل، آدام کیزینسکی، این موضوع را تایید کرده است.

ما به جهانی بازخواهیم گشت که بخش جدایی‌‌ناپذیری از تاریخ سی دی پراجکت است. بدین ترتیب، همانطور که سال گذشته اعلام شد، CD PROJEKT RED کار موازی بر روی دو پروژه AAA را آغاز کرده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتندچشمانت جز زیبایی نبینند!
۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتند

یکی از این پروژه‌ها، قسمت جدید سری The Witcher است که در اوایل سال میلادی تایید شد در مراحل اولیه ساخت قرار دارد. هنوز هیچ اشاره‌ای به پروژه دوم نشده، اما می‌توان فرض کرد که کار روی بازی بعدی Cyberpunk آغاز شده است.

سال گذشته کیزینسکی تایید کرد که سی دی پراجکت در سال ۲۰۲۲ توسعه پروژه‌های جدید از آی‌پی‌های متعلق به استودیو را آغاز خواهد کرد و دو IP متعلق به این استودیو، The Witcher و Cyberpunk هستند.

سی دی پراجکت

اگرچه بعید است که به این زودی اطلاعات و جزئیات دقیقی در مورد این پروژه‌ها به دست آوریم، اما همانطور که قبلا ذکر شد، بسته الحاقی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty سال آینده برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پی‌سی و استیدیا عرضه خواهد شد.

در این بسته الحاقی شاهد بازگشت جانی سیلورهند با بازی کیانو ریوز (Keanu Reeves) هستیم و البته شخصیت‌های جدیدی نیز به بازیکنان معرفی خواهند شد.

در همین حال، نسخه‌های نسل نهمی The Witcher 3 نیز برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس در دست ساخت هستند و شب گذشته اعلام شد تا پایان سال ۲۰۲۲ منتشر خواهند شد.

مطلب پیشنهادی:نقد انیمه Witcher: Nightmare of the Wolf – ویچر بدون گرالت هم می‌تواند جذاب باشداثری که بیشتر به طرفداران ویچر توجه دارد تا تازه‌واردها
نقد انیمه Witcher: Nightmare of the Wolf – ویچر بدون گرالت هم می‌تواند جذاب باشد


ویجی‌لاگ پلاسمعرفی اسسینز کرید جدید و نمایش گاد آف وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا