رمز ارز

صعود چشمگیر این توکن‌های فوتبالی در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تنها یک روز مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، توکن‌های تیم‌های فوتبال رشد قیمتی فوق‌العاده‌ای را تجربه می‌کنند.
داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت توکن‌های ARG (آرژانتین) و POR (پرتغال) در هفت روز گذشته به ترتیب ۳۵ و ۴۳ درصد افزایش یافته که بیشتر این رشد تنها در ۲۴ ساعت گذشته اتفاق افتاده است. دلیل آن نیز مشخص است؛ چراکه اسطوره‌های دنیای فوتبال یعنی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برای این تیم‌های ملی بازی می‌کنند.
در این میان، توکن تیم‌های کشورهای دیگر مانند برزیل، آلمان، فرانسه و ایتالیا نیز رشد قیمتی قوی‌ را از خود نشان می‌دهند و انتظار می‌رود با نزدیک‌تر شدن به آغاز جام جهانی، بیشتر هم افزایش پیدا کنند.
نه تنها توکن‌های تیم‌های ملی، بلکه توکن‌های هواداری باشگاه‌های فوتبال نیز به طور قابل‌توجهی ارزششان افزایش یافته است. بر اساس داده‌های بازار، قیمت توکن‌های هواداری مانند LAZIO، PORTO، SANTOS، ALPINE و غیره نیز در هفت روز گذشته بیش از ۳۰ تا ۶۰ درصد افزایش یافته است.
چیلیز (Chiliz)، پلتفرمی که برای انتشار اکثر توکن‌های مرتبط با فوتبال استفاده می‌شود، نیز شاهد رشد قیمت توکن CHZ خود بوده است. در ماه‌های منتهی به جام جهانی، توکن CHZ توانسته است به جمع برترین دارایی‌های سودآور در بین ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر وارد شود.
پیش‌تر، شرکت ویزا (Visa) نیز از انتشار مجموعه‌ای از «کلکسیون‌های دیجیتالی بی‌نظیر» با گل‌های معروف پنج بازیکن فوتبال خبر داده بود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا