بازی

AMD قیمت کارت گرافیک RX 7900 XT را ۱۰۰ دلار کاهش داده است

AMD قیمت کارت گرافیک RX 7900 XT را ۱۰۰ دلار کاهش داده است

شرکت AMD اخیرا در کنار معرفی باندل The Last of Us Part 1 با تمام کارت‌های سری ۷۰۰۰ و ۶۰۰۰ خود، به نوعی کاهش قیمت کارت گرافیک RX 7900 XT را تایید کرد تا حتی بیشتر از پیش به قیمت رقابتی RTX 4070 Ti نزدیک شود.

بازار کارت گرافیک پس از معرفی سری ۴۰ توسط انویدیا دوباره گرم شده و AMD هم از سوی دیگر روی سری ۷۰۰۰ کار می‌کند و باید در ادامه مسیر منتظر معرفی کارت‌های بیشتری از این سری باشیم. شاید AMD به اندازه انویدیا محبوب نباشد و تیم سبز بیشترِ سهم بازار را تصاحب کرده باشد، اما خب لیست بهترین کارت‌های گرافیک پر شده از مدل‌های مختلف سری ۶۰۰۰ ای‌ام‌دی. حال می‌پرسید چرا؟ به‌خاطر قیمت.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید کارت گرافیک (GPU) گیمینگ بدانیدمهم‌ترین قطعه برای گیمرها
هرآنچه که باید پیش از خرید کارت گرافیک (GPU) گیمینگ بدانید

کارت گرافیک 7900 و 4070 ti

انویدیا با ورود به نسل ۴۰ حسابی اهالی رسانه و مردم را به خشم آورده و دلیل اصلی آن قیمت‌‌گذاری غیرمنصفانه و عجیب کارت‌ها است. به عنوان مثال RTX 4080 را در نظر بگیرید که قیمت پایه یا به اصطلاح MSRP آن ۱۲۰۰ دلار اعلام شده. در نتیجه، ای‌ام‌دی در این نسل به خوبی می‌تواند با تکیه بر بحث ارزش خرید و قیمت‌گذاری، بسیاری از پی‌سی گیمرها را به سوی خود بکشاند.

زمانی که انویدیا RTX 4070 Ti را عرضه کرد، کمی بحث قیمت‌گذاری پیچیده شد. حال AMD قصد دارد با تخفیف ۱۰۰ دلاری قیمت RX 7900 XT، عرصه رقابت را برای انویدیا تنگ‌تر کند. RX 7900 XT از این پس قرار است با قیمت ۸۰۰ دلار عرضه شود که باتوجه به عملکرد تحسین‌برانگیزش، واقعا عالی به‌نظر می‌رسد.

مطلب پیشنهادی:AMD یا Intel، کدامیک پردازنده دسکتاپ بهتری تولید می‌کند؟پاسخ به یک سوال متداول!
AMD یا Intel، کدامیک پردازنده دسکتاپ بهتری تولید می‌کند؟


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

با بازی های پرفروش سال ۲۰۲۲ در انگلستان آشنا شوید - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا