بازی

بتای عمومی بازی رایگان Torchlight: Infinite امروز شروع می‌شود

بتای عمومی بازی رایگان Torchlight: Infinite امروز شروع می‌شود

تورچ‌لایت: اینفینیت (Torchlight: Infinite) بازی رایگان جدیدی است که بتای عمومی آن از امروز روی استیم و سیستم عامل‌های اندروید و IOS شروع خواهد شد. 

Torchlight: Infinite یک بازی اکشن نقش‌آفرینی دانجن کرال (Dungeon crawl) محسوب می‌شود و تاکنون چندین نسخه از آن به بازار منتشر شده است. استودیو تعطیل شده Runic Games پیش از سال ۲۰۱۷ دو نسخه اول Torchlight را ساخته بود. در سال ۲۰۲۰ نیز شاهد عرضه بازی Torchlight 3 توسط استودیو Echtra Games بودیم. 

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید بهترین کنترلر موبایلبهترین دسته برای پابجی موبایل کدام است؟
راهنمای خرید بهترین کنترلر موبایل

نسخه‌های پیشین این سری رایگان نبوده‌اند، اما عملکرد نه چندان خوب Torchlight 3 باعث شده که کمپانی Perfect World تغییر استراتژی دهد. توسعه تورچ‌لایت: اینفینیت برعهده استودیو چینی XD Inc قرار دارد و از پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای کسب درآمد استفاده می‌شود. 

بازی Torchlight: Infinite

Perfect World قول داده بود که پرداخت‌های درون برنامه‌ای به آیتم‌های تزئینی مثل اسکین‌ محدود باشد. با این وجود شرکت کنندگان در بتای محدود تورچ‌لایت: اینفینیت این ادعا را گمراه کننده و نادرست می‌دانند. بتای عمومی Torchlight: Infinite تا عرضه نهایی بازی ادامه خواهد داشت و تمامی پیش‌روی بازیکنان به نسخه‌ اصلی قابل انتقال است. 

تاریخ عرضه نهایی Torchlight: Infinite هنوز مشخص نشده و تنها روی سیستم عامل اندروید، IOS و پلتفرم پی‌سی در دسترس قرار خواهد گرفت.

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا