رمز ارز

چرا رمزارزهایی که تراکنش ناشناس دارند، از صرافی‌ها حذف می‌شوند؟

زمان مطالعه: دقیقه

صرافی ارزهای دیجیتال هوبی (Huobi) با افزایش فشارهای نظارتی، هفت ارز دیجیتال مبتنی بر حفظ حریم خصوصی را از لیست خود حذف کرد.
طبق گزارش‌ها، این صرافی اعلام کرده که خدمات معاملاتی خود را برای تعدادی از توکن‌های مبتنی بر حفظ حریم خصوصی از جمله Dash، Decred، Firo، Monero، Verge، Zcash و Horizen، خاتمه داده است.
این توکن‌ها از تاریخ ۱۹ سپتامبر از لیست خارج می‌شوند، در حالی که خدمات سپرده‌گذاری برای آن‌ها در روز دوشنبه و هم‌زمان با اعلام این خبر، متوقف شده است. از کاربران خواسته شده تا سفارش‌های باز این ارزهای دیجیتال را لغو کنند.
صرافی هوبی همچنین تایید کرده که به خدمات معاملاتی خود در معاملات آتی، حاشیه، ETP، OTC و خدمات ربات معاملاتی، پایان داده است.
توکن‌های مبتنی بر حفظ حریم خصوصی در حوزه‌های قضایی مختلف در سراسر جهان به‌شدت مورد نظارت گرفته‌اند، به‌طوری‌که در سال‌های اخیر، قانون‌گذاران ژاپنی، کره جنوبی و استرالیایی استفاده از آن‌ها را غیرقانونی اعلام کرده‌اند.
صرافی هوبی پس از کسب مجوز کسب‌وکار خدمات پولی (MSB) از شبکه اجرای جرائم مالی ایالات‌متحده (FinCEN) در جولای ۲۰۲۲، درصدد ورود به بازار ایالات‌ متحده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا