بازی

جزئیات آپدیت 7.00 پلی استیشن ۵ مشخص شد

جزئیات آپدیت 7.00 پلی استیشن ۵ مشخص شد

همانطور که پیش‌تر مطرح شده بود، آپدیت 7.00 پلی استیشن ۵ (PlayStation 5) ویژگی مورد انتظار استفاده از دیسکورد (Discord) را به کنسول شرکت سونی اضافه می‌کند.

مطلب پیشنهادی:کوییز ۸ lastech؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟چقدر طرفدار Last of Us هستید؟
کوییز ۸ lastech؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟

این به‌روزرسانی علاوه‌بر دیسکورد، ویژگی‌های دیگری را نیز با خود به همراه دارد. به طور مثال، پشتیبانی از VRR یا Variable Refresh Rate (نرخ تازه‌سازی متغیر) در رزولوشن 1440p را به کنسول اضافه می‌کند. البته این مورد تنها در نمایشگرهایی که از ورودی HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کنند قابل استفاده خواهد بود. علاوه‌بر VRR، کنسول از مانیتورهای 1440p بیشتری پشتیبانی خواهد کرد و برای این که از سازگاری مانیتور با کنسول مطلع شوید می‌توانید به تنظیمات کنسول رجوع کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این آپدیت، ثبت تصویر و ضبط ویدئو از تجربه بازی‌ها به واسطه دستورهای صوتی است که درحال حاضر تنها محدود به دو ناحیه آمریکا و انگلیس خواهد بود.

همچنین به واسطه آپدیت 7.00 کاربران پلی استیشن ۵ می‌توانند آرشیو بازی‌های خود را طبقه‌بندی کنند و بازی‌های PS VR2 را در فهرستی مجزا به سادگی پیدا کنند. گفتنی است که ویژگی تازه‌ای نیز به نرم‌افزار کنسول افزوده می‌شود تا به واسطه آن، اطلاعات موجود در یک PS5 را به PS5 دیگری بدون خطر حذف اطلاعات انتقال بدهید.

از دیگر تغییراتی که در این به‌روزرسانی به کنسول اضافه می‌شود، می‌توان به ویژگی جدید مشاهده میزان پیشروی در بازی‌ها اشاره کرد که در صفحه مربوط به بازی‌های مورد پشتیبانی در منوی کنسول نمایش داده می‌شود و اکنون کاربران قادر خواهند بود تا مدت زمانی که در یک عنوان سپری کرده‌اند را در کنار میزان پیشروی خود مشاهده کنند.

مطلب پیشنهادی:کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]کنسول‌های بازی به پایان خود نزدیک می‌شوند
کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

جزئیات آپدیت 7.00 پلی استیشن ۵ مشخص شد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا