بازی

MultiVersus پرفروش‌ترین بازی ماه گذشته آمریکا بوده است

MultiVersus پرفروش‌ترین بازی ماه گذشته آمریکا بوده است

شرکت آمارگیری گروه ان‌پی‌دی (NPD Group) اعلام کرد که بازی MultiVersus پرفروش‌ترین عنوان ماه جولای در بازار ایالات متحده بر اساس فروش دلاری بوده است.

در حالی که بازی برادران وارنر رایگان است، MultiVersus به دلیل محبوبیت بسته‌های Founder’s Pack خود که قیمتی بین ۴۰ تا ۱۰۰ دلار دارد، بیشترین میزان فروش در ماه گذشته را به خود اختصاص داده است.

مطلب پیشنهادی:۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشندتقابل دوباره گودزیلا با دشمنان دیرینه‌اش
۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشند

Elden Ring در جدول ماه جولای به رتبه دوم سقوط کرده و Lego Star Wars: The Skywalker Saga نیز با یک پله سقوط به رتبه سوم رسیده است. تنها بازی‌های جدید ۲۰ عنوان برتر ماه گذشته Xenoblade Chronicles 3 و Digimon Survive هستند که به ترتیب در رتبه‌های چهارم و هشتم قرار گرفته‌اند.

بازی MultiVersus

در زمینه سخت‌افزار، پلی استیشن ۵ طی ماه جولای و تا به اینجای سال ۲۰۲۲، بالاترین فروش دلاری را در بین تمامی کنسول داشته و سوییچ در هر دو دوره زمانی برای تعداد واحدهای فروخته شده، پیشتاز است.

مت پیسکاتلا، تحلیلگر NPD توضیح می‌دهد که کل هزینه مصرف‌کنندگان در زمینه سخت‌افزار، محتوا و لوازم جانبی مربوط به بازی در ماه جولای نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد کاهش یافته و به ۴.۱۸ میلیون دلار رسیده است.

فصل اول بازی MultiVersus این هفته آغاز شد. سه‌شنبه هفته آینده، یعنی ۲۳ آگوست، قرار است شخصیت مورتی از سریال انیمیشنی Rick and Morty به بازی اضافه شود و Black Adam و Stripe در ادامه در دسترس بازیکنان قرار خواهند گرفت.

مطلب پیشنهادی:کارتون‌های Looney Tunes هیچ‌گاه نمی‌میرندچگونه باگز بانی و دوستانش استانداردهای تلویزیون را برای همیشه تغییر دادند؟
کارتون‌های Looney Tunes هیچ‌گاه نمی‌میرند


مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا