بازی

متا در فکر یک سرویس اشتراکی برای هدست واقعیت مجازی کوئست است

متا در فکر یک سرویس اشتراکی برای هدست واقعیت مجازی کوئست است

متا (Meta) یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان محسوب می‌شود که سرمایه‌گذاری زیادی روی هدست‌های واقعیت مجازی کرده و اکنون در فکر یک سرویس اشتراکی برای بازی‌های کوئست است. 

یکی از کاربران توییتر با اسم ShinyQuagsire ادعا می‌کند که از طریق اپلیکیشن Meta Quest روی اندروید، توانسته اشاراتی به سرویس اشتراکی Quest Pass پیدا کند. سپس یک کاربر دیگر اعلام کرد که توانسته این صفحه مخفی را در سیستم عامل IOS نیز پیدا کند که تا حدی به ادعای نفر اول ارزش می‌بخشد. 

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

این سرویس شبیه گیم‌پس نیست و بیشتر به سرویس‌های ایکس باکس گلد و اشتراک استاندارد پلی استیشن پلاس شباهت دارد. شما با خرید این سرویس احتمالا می‌توانید به صورت ماهانه دو بازی رایگان برای هدست‌های واقعیت مجازی این شرکت دریافت کنید. از این رو تا زمانی که اشتراک شما به پایان نرسد، به این بازی‌ها دسترسی خواهید داشت. 

بازی واقعیت مجازی متا

هدست‌های کوئست در سراسر جهان محبوبیت بسیار زیادی دارد و متا ادعا می‌کند که از سال ۲۰۱۹،‌ توانسته ۲۰ میلیون هدست‌ به فروش برساند. شایعات همچنین اشاره دارند که متای روی Quest 3 نیز کار می‌کند که در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه خواهد شد. این هدست نسبت به گذشته ۲ برابر قوی‌تر است و قیمت آن بیشتر از ۴۰۰ دلار خواهد بود.

از این رو در سال ۲۰۲۳ شاهد رقابت سنگینی بین سونی و متا در بازار واقعیت مجازی خواهیم بود. سونی چندی پیش PS VR2 را با قیمت ۵۵۰ دلار به بازار عرضه کرد که هم‌اکنون در سراسر جهان در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

متا در فکر یک سرویس اشتراکی برای هدست واقعیت مجازی کوئست است - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا