عمومی

قابلیت تشخیص صدای کاربر احتمالاً به‌زودی به دستیار صوتی گوگل اسیستنت اضافه خواهد شد

تجزیه‌وتحلیل جامع اپلیکیشن گوگل برای اندروید، نشان از بهبود ویژگی‌های برخی اپلیکیشن‌ها ازجمله دستیار صوتی اسیستنت دارد. البته این بررسی‌های عمیق روی فایل‌های APK همیشه دقیق نیست و شاید برخی عملکرد‌ها در نسخه‌های بعدی ارائه نشوند.

به گزارش GSMArena، گوگل درحال در تلاش است گام‌های بزرگ دیگری در مسیر بهبود تجربه‌ی استفاده از دستیار هوشمند اسیستنت بردارد. به‌نظر می‌رسد اگر تجربه‌ی بهبودیافته این دستیار صوتی را انتخاب کنید، سیستم برای ارائه‌ی تشخیص گفتار شخصی‌سازی‌شده، صدای شما را تجزیه‌وتحلیل و ذخیره خواهد کرد.

ذخیره و تجزیه‌وتحلیل صدای افراد، نرخ تأخیر و دقت پاسخ‌گویی را بهبود خواهد داد زیرا صدای کاربران و کلمات رایج مورد استفاده‌ی آن‌ها، برای دستیار اسیستنت آشنا می‌شود. این دستیار همچنین به سرورهای گوگل دسترسی خواهد داشت؛ جایی‌ که خلاصه‌ای از مدل‌های گفتار سایر کاربران جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل می‌شود. این ویژگی احتمالاً امکان تشخیص پیشرفته‌تر دستورها و نام مخاطبان را فراهم خواهد کرد.

  • گوگل قابلیت‌های جدیدی برای گفت‌وگوی طبیعی‌تر و آسان‌تر با دستیار اسیستنت ارائه خواهد داد
  • پنج نکته و ترفند درباره گوگل اسیستنت که احتمالاً نمی‌دانید

البته به‌دلیل نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی، احتمال دارد گوگل گزینه‌ای ارائه دهد تا درصورت تمایل صداهای ذخیره‌شده به‌طور آفلاین روی دستگاه شما باقی بماند و درواقع به سرورهای این شرکت ارسال نشود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا