بازی

تیک-تو کارکنان چندین بخش مختلف خود را اخراج کرد

تیک-تو کارکنان چندین بخش مختلف خود را اخراج کرد

در ادامه روند اخراج کارکنان توسط شرکت‌ها بزرگ، اکنون کمپانی تیک-تو (Take-Two) اعلام کرده است که در چندین بخش مختلف تعدیل نیرو داشته‌ است. 

شرکت مادر راکستار و 2K Games ماه پیش اعلام کرده بود که در جهت کاهش ۵۰ میلیون دلاری هزینه‌ها، تعداد از کارکنان خود را اخراج می‌کند. جیسون شرایر از سایت بلومبرگ اعلام کرده است که دو بخش Private Division، ناشر بازی‌های مستقل و واحد تجاری تیک-تو از امروز با نیروهای کمتری به کار خود ادامه خواهند داد. 

Private Division در سال‌های گذشته وظیفه انتشار بازی‌هایی مثل The Outer Worlds، فرانچایز Kerbal Space Program و OlliOlli World را برعهده داشته است. این بخش از کمپانی تیک-تو در حال حاضر با دو استودیو Yellow Brick Games و Moon روی پروژه‌های جدیدی کار می‌کند. 

بازی مستقل از کمپانی تیک تو

آلن لوئیس (Alan Lewis)، سخنگوی تیک-تو، اعلام کرده که این تعدیل نیرو به گونه‌ای رخ داده تا کمترین تاثیر را روی تیم‌های توسعه بازی داشته باشد. اخراج شدن افراد هیچوقت خبر خوبی نیست، با این وجود حداقل کمپانی Take-Two تلاش کرده که بازی‌سازهای خود را حفظ کند و تمرکز روی بخش‌های شرکتی و انتشاراتی بود. 

باید اشاره کنیم که مایکروسافت و یوبیسافت نیز دو شرکت دیگر از صنعت ویدئو گیم هستند که دست به تعدیل نیرو زده‌اند. مایکروسافت اولین شرکتی بود که دست به انجام این کار زد و بتسدا، استودیوهای ۳۴۳ اینداستریز و The Coalition تعدادی از اعضای خود را اخراج کردند.


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

تیک-تو کارکنان چندین بخش مختلف خود را اخراج کرد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا