بازی

دکتر دیسریسپکت یک بار دیگر از بازی‌های بلاکچین حمایت کرد

دکتر دیسریسپکت یک بار دیگر از بازی‌های بلاکچین حمایت کرد

دکتر دیسریسپکت (Dr Disrespect) حتی با وجود استقبال نه‌چندان خوب از این فناوری و همچنین واکنش‌های شدید بخشی از طرفدارانش نسبت به آن، یک بار دیگر به بازی‌های بلاک چین اشاره کرده است.

این استریمر که بیشتر بخاطر خشونت کلامی، رفتارهای نامتعارف، شوخی‌های درجه یک، ظاهری متفاوت و کیفیتی بی‌نظیر در استریم‌هایش شناخته می‌شود، یکی از محبوب‌ترین استریمرهای عناوینی چون ایپکس لجندز، فورتنایت، PUBG: Battlegrounds و فرنچایز Call of Duty شناخته می‌شود.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه باید پیش از خرید کپچر کارت بدانیدمهم‌ترین عوامل در انتخاب کپچر کارت
هرآنچه باید پیش از خرید کپچر کارت بدانید

دکتر دیسریسپکت در سال ۲۰۲۰ از فعالیت در توییچ منع شد و سپس تصمیم گرفت در یوتیوب به ادامه کار خود بپردازد. او سپس تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲، ۴ میلیون مشترک در این پلتفرم به دست آورد و اعلام کرد که هرگز به توییچ بازنخواهد گشت.

او همچنین در سال ۲۰۲۱ از راه‌اندازی استودیو خود با نام Midnight Society خبر داد که در درجه اول روی ساخت بازی‌های چندنفره آنلاین با کمک فناوری بلاک چین تمرکز دارد. پروژه فعلی این شرکت که با نام رمز Project Moon شناخته می‌شود، تاکنون انتقادات زیادی را برای استفاده از NFT به همراه داشته است.

دکتر دیسریسپکت یک بار دیگر از بازی‌های بلاکچین حمایت کرد - lastech

این سازنده محتوا تاکنون بارهای در استریم‌های خود یا شبکه‌های اجتماعی انواع بازی‌های بلاک چین را تبلیغ کرده و به همین دلیل با واکنش شدید طرفداران خود روبرو شده است که ادعا می‌کنند دکتر دیسریسپکت در حال تبلیغ محصولی است که برای محیط زیست ضرر دارد. با این حال، او اخیرا نیز در این رابطه پست جدیدی در توییتر منتشر کرده و بازی‌های بلاک چین را راه آینده نامیده است.

مطلب پیشنهادی:کپچر کارت چیست و چه کاربردی دارد؟از ضروری‌ترین ابزار برای استریمرها
کپچر کارت چیست و چه کاربردی دارد؟

او در توییت خود ضمن اشاره به این موضوع که مفهوم آیتم‌های کلکسیونی دیجیتال در بازی‌های آنلاین برای او بسیار هیجان‌انگیز است، توضیح داد که یک تجربه جدید PvP در راه است. همچنین او از افرادی که به «کلاهبرداری» در این زمینه اشاره کرده‌اند، به عنوان دنبال‌کنندگانی یاد کرد که از نظر مغزی تعطیل هستند!

این فناوری برای مدت کوتاهی به دلیل پتانسیل آن برای ارائه تراکنش‌های امن و شفاف، محبوبیت قابل‌توجهی در صنعت بازی به دست آورد. با این حال، طرفداران با اشاره به موضوعاتی از جمله تاثیر بالقوه آن بر محیط زیست، انتقاد زیادی نسبت به بازی‌های بلاک چین کردند.

نظرات اخیر دکتر دیسریسپکت نیز با استقبال متفاوتی از سوی طرفداران مواجه شده است و تعدادی از آن‌ها حمایت خود از این استریمر را نشان دادند. در مقابل، اکثر طرفداران او ظاهرا همچنان نسبت به این مفهوم تردید دارند.

مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید


داستان دکتر دیسریسپکت ؛ پادشاه عزل شده توییچ [تماشا کنید]

داستان دکتر دیسریسپکت
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا