بازی

بازگشت Jon Bernthal به نقش Punisher در Daredevil: Born Again تایید شد

بازگشت Jon Bernthal به نقش Punisher در Daredevil: Born Again تایید شد

اگر به دنبال بهانه‌ای برای تماشای سریال جدید Daredevil: Born Again بودید، به نظر می‌رسد که با حضور شخصیت محبوب پانیشر در این سریال، این دلیل را پیدا کرده باشید.

مطلب پیشنهادی:معرفی اسکارلت اسکرب – قهرمان گمنام مصری مارولکاپیتان آمریکای سرزمین فراعنه
معرفی اسکارلت اسکرب – قهرمان گمنام مصری مارول

به گزارش رسانه The Hollywood Reporter، سریال جدید «دیزنی پلاس» شاهد بازگشت یکی دیگر از شخصیت‌های کلاسیک فرنچایز «دردویل» خواهد بود. براساس اخبار منتشر شده، ضدقهرمان محبوب طرفداران یعنی فرانک کسل (Frank Castle) یا همان پانیشر با بازی جان برنتال (John Bernthal) در سریال Daredevil: Born Again حضور خواهد داشت.

با این اوصاف، برنتال تبدیل به سومین بازیگری می‌شود که از مجموعه سریالی نتفلیکس دردویل به سریال جدید راه پیدا کرده است. دو بازیگر دیگر شامل Charlie Cox، بازیگر نقش اصلی سریال و Vincent D’Onofrio، بازیگر نقش کینگ پین می‌شوند.

بازگشت Jon Bernthal به نقش Punisher در Daredevil: Born Again تایید شد - lastech

برنتال برای نخستین بار در سال ۲۰۱۵ به عنوان Punisher در فصل دوم سریال Daredevil شبکه Netflix ایفای نقش کرد، سریالی که پس از سه فصل در سال ۲۰۱۸ کنسل شد. همچنین شخصیت پانیشر با بازی جان برنتال نیز مجموعه اسپین آفی را دریافت کرد که در سال ۲۰۱۹ و پس از پخش تنها دو فصل کنسل شد.

انتخاب برنتال برای این نقش برای طرفداران چندان مورد غافلگیر کننده‌ای محسوب نمی‌شود، چرا که روزاریو داوسن، از دیگر بازیگران مجموعه در سال ۲۰۲۲ به بازگشت او اشاره کرده بود، گرچه بعداً حرف خود را پس گرفت اما اکنون مشخص شد که او تصادفاً این اتفاق را لو داده است.

سریال Daredevil: Born Again که بخشی از فاز ۵ دنیای سینمایی مارول (MCU) محسوب می‌شود، در بهار سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. طبق اعلام رسمی، فصل اول این سریال ۱۸ قسمت را دربر می‌گیرد که در مقایسه با سایر سریال‌های MCU، طولانی‌تر به حساب می‌آید.

مطلب پیشنهادی:معرفی شی هالک – نتیجه اهدای خون هالکیک غول سبز دیگر در دنیای مارول
معرفی شی هالک – نتیجه اهدای خون هالک


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

با بازی های پرفروش سال ۲۰۲۲ در انگلستان آشنا شوید - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا