بازی

اولین جزئیات از کلاس گان‌اسلینگر بازی Remnant 2 منتشر شد

اولین جزئیات از کلاس گان‌اسلینگر بازی Remnant 2 منتشر شد

به دنبال موفقیت شوتر سولزلایک Remnant: From the Ashes، استودیو Gunfire چندی پیش رسما اعلام کرد که روی قسمت دوم کار می‌کند و طرفداران خود را خوشحال کرد.

همانند بازی قبلی، کلاس‌هایی وجود دارند که بسته به سبک بازی شما، مزایای منحصر به فردی نیز به همراه خواهند داشت. اگر به دنبال تار و مار کردن دشمنان با اسلحه هستید، باید گفت که کلاس Gunslinger مناسب شماست.

در گفتگو با IGN First، بن کرتون، طراح اصلی بازی، جزئیات بیشتری در مورد این کلاس ارائه کرد.

Gunslinger در قسمت دوم با سلاح‌های خود شناخته می‌شود. استاد کار با اسلحه، قدرت شلیک و تولید مهمات هستند. گان‌اسلینگر دائماً بین سلاح‌ها در حال جابجایی است. به ندرت مهمات‌ش تمام می‌شود. هنوز هم ممکن است اتفاق بیفتد، اما نادرتر از کلاس‌های دیگر است. به طور متوسط خیلی سریع‌تر از هر کلاس دیگری در بازی شلیک می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بهترین بازی‌های NFT کدام‌اند؟کسب درآمد از طریق بازی‌های NFT
بهترین بازی‌های NFT کدام‌اند؟

Prime Perk: Loaded گان‌اسلینگر در صورت فعال کردن هر مهارت، همه سلاح‌ها را ریلود می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که به تیراندازی خود ادامه دهید. یکی از این مهارت‌ها Quickdraw است که می‌تواند دشمنان ضعیف‌تر را از این ببرد یا تمام گلوله‌ها را روی یک هدف واحد متمرکز کند.

قابلیت Quickdraw چیزی است که احتمالاً در هر عنوان وسترنی دیده‌اید، شش‌لول خود را بیرون می‌کشند و به سرعت شش تیر را شلیک می‌کنند. دو نسخه از این قابلیت در بازی وجود دارد. یکی اینکه دشمنان مقابل شما را به صورت اتوماتیک مورد هدف قرار داده و شش بار شلیک می‌کند. حالت دوم و ویژه این است که اگر دکمه را نگه دارید، شما می‌توانید در واقع هدف‌گیری کنید و همیشه شش بار شلیک می‌کند.

Remnant

Sidewinder مهارت دیگری است که باعث می‌شود زمان مورد هدف قرار دادن کاهش پیدا کرده و سرعت حرکت شخصیت در هنگام هدف‌گیری را افزایش دهد. مهارت Bulletstorm در حالی که تمام سلاح‌های شما را به یک سلاح گرم کاملاً اتوماتیک تبدیل می‌کند، قدرت شلیک و سرعت ریلود را نیز بهبود می‌بخشد.

سیستم The Trait نیز بار دیگر برای قسمت دوم باز می‌گردد و به شما این امکان را می‌دهد که مهمات بیشتری نسبت به سایر کلاس‌ها داشته باشید. Remnant 2 در اواخر سال جاری برای Xbox Series X/S ، PC و PS5 منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!بیش از ۱۰۰ ماد مختلف برای بهبود تجربه این بازی فوق‌العاده
با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

با بازی های پرفروش سال ۲۰۲۲ در انگلستان آشنا شوید - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا