بازی

کریستین بیل از تجربه ایفای نقش Gorr در فیلم جدید ثور می‌گوید

کریستین بیل از تجربه ایفای نقش Gorr در فیلم جدید ثور می‌گوید

کریستین بیل اخیرا در فیلم ثور: عشق و تندر (Thor: Love and Thunder) اولین حضورش در دنیای سینمایی مارول را رقم زده و به عنوان شخصیت منفی گور: قصاب خدایان در این فیلم ظاهرش شده است. وی در مصاحبه جدید خود درباره جزییات نخستین نقش او در MCU صحبت و همچنین اضافه کرده که این اولین تجربه نقش‌آفرینی او در مقابل پرده سبز بوده است.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن مرد عنکبوتینیش عنکبوت رادیواکتیوی چطور بدن پیتر پارکر را تغییر داد؟
۵ ویژگی خاص بدن مرد عنکبوتی

بیل در گفت و گو با GQ درباره این موضوع و تجربه کار در این فضا بیان کرد:

اولین بار است که در مقابل پرده سبز بازی کرده‌ام که در حقیقت یک فضای تکراری و یکنواخت است. بازیگران دیگری هستند که در این کار از من بسیار باتجربه‌تر هستند، اما آیا شما می‌توانید یک روز را از روز بعد تمایز دهید؟ قطعا نه، نمی‌دانید باید چه کاری انجام دهید، من حتی نمی‌توانستم یک مرحله را از مرحله بعدی تشخیص بدهم.

کریستین بیل

اما او همچنین اضافه کرده که این سختی‌ها ارزشش را داشته، چراکه گور یک شخصیت پیچیده و جذاب است. اگرچه بیل سعی کرده در ایفای این نقش از متد اکتینگ استفاده کند، اما هیچ تلاشی برای ماندن در نقش گور در بین برداشت‌های مختلف نکرده است. کریستین بیل همچنین در یک مصاحبه پیشین با Inverse بیان کرده بود که علاوه بر بداهه‌پردازی سر صحنه، او چند صحنه با درجه‌بندی سنی بزرگسال نیز بازی کرده بود که می‌دانست در نهایت به برش پایانی فیلم نخواهد رسید.

فیلم بعدی کریستین بیل، آمستردام است که در آن بازیگران نام‌آشنای زیادی مانند مارگو رابی، رامی ملک، رابرت دنیرو، تیلور سوئیفت، دیوید واشینگتن به ایفای نقش پرداخته‌اند و قرار است در تاریخ ۷ اکتبر (جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱) در سینماها اکران شود.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن ثوریک ازگاردی با ویژگی‌هایی خاص‌تر از هم‌نوعان خود
۵ ویژگی خاص بدن ثور


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا