رمز ارز

هویت خالق ناشناس شیبا اینو فاش شد؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خالق میم کوین شیبا اینو (SHIB) که محبوبیت زیادی در دنیای ارزهای دیجیتال دارد، از زمان ایجاد آن ناشناس باقی مانده است. با این حال، یافته‌های اخیر مدیران کوین‌بیس تا حدودی هویت خالق شیبا، معروف به ریوشی (Ryoshi) را روشن کرده است.
طبق گزارش‌ها، یکی از مدیران کوین بیس یک حساب اوپن‌سی (OpenSea) مرتبط با آدرس کوساما را کشف کرده که نام جالبی دارد: «Alameda» که می‌توان آن را به بنیانگذار شیبا نسبت داد. همان‌طور که می‌دانید، شرکتی به نام آلامدا ریسرچ (Alameda Research) وجود دارد که توسط سم بنکمن-فرید، مدیرعامل سابق صرافی ورشکسته FTX ایجاد شده است.
جالب اینجا است که این حساب اوپن‌سی به یک آدرس سپرده Bitkub پیوند داده شده که بنیانگذار شیبا دو بار در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، وجوهی را به آن واریز کرده بود. همه این اطلاعات باعث شده که مدیران کوین بیس، بنیانگذار ناشناس شیبا را با نام «Alameda» مرتبط بدانند و این سؤال را مطرح کنند که آیا بنکمن-فرید، همان خالق ناشناس شیبا است؟!

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

علاوه بر این، مدیران کوین بیس همچنین گزارش‌ کرده‌اند که بزرگ‌ترین فارمر (farmer) شیبا در تاریخ ۲۷ اکتبر سال ۲۰۲۱، ۱۰۷ میلیون دلار SHIB را آن‌استیک کرده و آن را به صرافی‌های اف‌تی‌ایکس (FTX)، هوبی، بایننس و اوکی‌ایکس (OKX) ارسال کرده است.
ظهور میم کوین‌هایی مانند شیبا اینو روند جدیدی را در بازار شروع کرده که بر اساس آن، توسعه‌دهندگان ناشناس اقدام به ایجاد کوین‌ها و توکن‌هایی با تم سگ می‌کنند. اگرچه اخیراً میم کوین‌های با تم سگ زیادی به بازار معرفی شده‌اند، اما هیچ یک از آنها نتوانسته‌اند موفقیت شیبا اینو را تکرار کنند.
در حالی که هویت ریوشی همچنان یک راز باقی مانده، یافته‌های اخیر کنجکاوی و گمانه‌زنی‌های زیادی را در جامعه کریپتو برانگیخته است. شایان ذکر است که ریوشی، با پیروی از ساتوشی ناکاموتو، خالق ناشناس بیت کوین، در ماه می ۲۰۲۱ از صحنه ناپدید شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا