بازی

مد Hazard Zone بازی Battlefield 2042 نیز به پایان راه خود رسید

مد Hazard Zone بازی Battlefield 2042 نیز به پایان راه خود رسید

بازی Battlefield 2042 در اولین فصل رسمی خود که حدود هشت ماه پس از عرضه اولیه بازی از راه می‌رسد، شاهد تغییرات بزرگی خواهد بود. از جمله تغییرات اساسی در نقشه‌ها، تمرکز بر تعداد بازیکنان کمتر و پایان دادن به یکی از مدهای اصلی بازی، Hazard Zone.

لارس گوستاوسون، مدیر خلاق استودیو DICE در به‌روزرسانی که روز گذشته به اشتراک گذاشت، از مجموعه‌ تغییرات طراحی شده برای «تمرکز استودیو روی سرگرمی، آزادی و خلاقیت در همه نقاط» خبر داد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X

هفته پیش خبر رسید که استودیو دایس از تمرکز بر مد ۱۲۸ نفره فاصله خواهد گرفت و تعداد بازیکنان کمتری را در مدهای خاصی مانند Breakthrough و Conquest حضور پیدا می‌کنند. آن‌ها در به‌روزرسانی Battlefield Briefing گفتند:

با معرفی محتوای جدید و به‌روزرسانی برخی از محتوای موجود، کانکوئست امتیازات Capture و بخش‌های کمتری را به خود اختصاص خواهد داد. این تغییر به ما کمک می‌کند تا جریان و سرعت نبرد را بهتر کنترل کنیم، اطمینان حاصل کنیم که زمان بیشتری را صرف پرچم‌ها می‌کنید و زمان کمتری برای چک کردن گوشی خود در زمانی که منتظر تایید تسخیر یک نقطه هستید، صرف کنید.

در Breakthrough این تصمیم ما را به ۶۴ بازیکن در سطح جهانی سوق داد که به ما کمک می‌کند تا خطوط مقدم متمرکزتری برای درگیری ایجاد کنیم. کاهش تعداد بازیکنان تضمین می‌کند تیم‌هایی که به دنبال همکاری تاکتیکی بیشتر هستند، فرصت‌های بیشتری برای این کار پیدا می‌کنند و با مقاومت بی‌نظم کمتری در جناحین روبرو می‌شوند.

بازیکنان موجود Battlefield 2042 به هر حال احتمالا به سمت این مدها خواهند رفت، زیرا DICE در حال پایان دادن به کار توسعه Hazard Zone است. مدی که پیش از عرضه بازی به عنوان ستون اصلی بتلفیلد ۲۰۴۲ معرفی شده بود و از بازی‌هایی مانند Escape from Tarkov و Hunt: Showdown الهام گرفته.

همه ما در تیم جاه‌طلبی‌ها و امیدهای زیادی به این تجربه جدید بتلفیلد در طول فرآیند ساخت داشتیم، اما خودمان اولین کسی هستیم که دست‌هایمان را بالا می‌گیریم و اذعان می‌کنیم که Battlefield 2042 موفق نشده است.

بازی Battlefield 2042

دایس اشاره کرد که مد Hazard Zone را همچنان در دسترس نگه می‌دارد، اما به غیر رسیدگی به خطاهای مهم و رفتارهای عجیب و غریبی که ممکن است در آینده ظاهر شوند، سازندگان محتوای جدیدی برای این مد نخواهند ساخت و نقشه‌های آینده نیز در Hazard Zone پشتیبانی نمی‌شوند.

اطلاعات دیگری در مورد تغییرات آتی Battlefield 2042، از جمله نحوه پوشش بیشتر نقشه‌ها، نحوه تغییر انیمیشن‌های بازیکنان و نحوه به‌روزرسانی طرح‌های اپراتور در جلسه روز گذشته بلتفیلد مطرح شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیستاگر تیم برتون بازی فانتزی می‌ساخت
بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیست


ویجی‌لاگ پلاس: تایید ساخت دث استرندینگ 2 و بازی‌های پلی استیشن پلاس

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا