بازی

بروس کمبل: انیمیشن Evil Dead همچنان در حال ساخت است

بروس کمبل: انیمیشن Evil Dead همچنان در حال ساخت است

بروس کمبل؛ بازیگر شخصیت اَش ویلیامز در فرنچایز «ایول دد» به تازگی تایید کرده که تولید انیمیشن Evil Dead به طور فعال پیگیری می‌شود و خود او در ساخت این پروژه همکاری دارد.

مطلب پیشنهادی:۴۲ انیمیشن برتر تاریخ که به رویاهایتان جان می‌دهندبهترین‌های دنیای رویاپردازی و زیبایی
۴۲ انیمیشن برتر تاریخ که به رویاهایتان جان می‌دهند

طی مصاحبه‌ی اختصاصی Bloody Disgusting با کمبل، او فاش کرد که همچنان در حال ساخت پروژه انیمیشنی «مرده شریر» هستند. او در ادامه به دست داشتن سم ریمی (کارگردان فیلم‌های این مجموعه) در این انیمیشن اشاراتی کرد و در نهایت ضمن اظهار اشتیاق فراوانش به این پروژه به صورت رسمی اعلام کرد قرار است صداپیشگی یکی از شخصیت‌ها را بر عهده داشته باشد.

فیلم Evil Dead Rise
  • اولین تریلر فیلم ترسناک Evil Dead Rise منتشر شد [تماشا کنید]

اولین فیلم این فرانچایز در سال ۱۹۸۱ به نویسندگی و کارگردانی سم ریمی در سینماها اکران شد. داستان آن نیز درباره گروهی از دانشجویان است که به طور تصادفی گروهی از شیاطین و ارواح را در حالی که در یک کلبه ای منزوی می مانند، آزاد می‌کنند. ریمی در ادامه فیلم‌های Evil Dead 2 در سال ۱۹۸۷ و Army of Darkness را در سال ۱۹۹۳ ساخت و ریبوت فیلم Evil Dead نیز در سال ۲۰۱۳ به کارگردانی فده آلوارز منتشر شد.

جدیدترین فیلم این مجموعه تحت عنوان Evil Dead Rise داستان زن جوانی به نام بث (با بازی لیلی سالیوان) را دنبال می‌کند که در آپارتمانش در لس آنجلس به ملاقات خواهر بزرگترش، الی (با بازی آلیسا سادرلند) می‌رود. الی سه بچه را به تنهایی در آپارتمانی تنگ و تاریک در لس‌ آنجلس بزرگ می‌کند. دیدار مجدد خواهران با کشف کتابی اسرارآمیز در اعماق ساختمان الی با نام Necronomicon همراه می‌شود که باعث پیدایش شیاطین گوشت‌خوار شده و بث را وارد یک نبرد اولیه برای بقا می کند، زیرا او با کابوس‌وارترین نسخه یک مادر روبه‌رو می‌شود.

فیلم Evil Dead Rise در تاریخ ۲۱ آپریل ۲۰۲۳ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) در سینماها اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۷ انیمیشن بحث برانگیز دیزنیپیام‌های مخرب دیزنی
۷ انیمیشن بحث برانگیز دیزنی


داستان دکتر دیسریسپکت ؛ پادشاه عزل شده توییچ [تماشا کنید]

داستان دکتر دیسریسپکت
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا