بازی

شایعه: ساخت Star Wars: Knights of the Old Republic متوقف شده است

شایعه: ساخت Star Wars: Knights of the Old Republic متوقف شده است

طبق گزارش‌های جدید، ساخت ریمیک بازی Star Wars: Knights of the Old Republic متوقف شده و گفته می‌شود آینده این بازی در حال حاضر نامشخص است.

طبق گفته بلومبرگ، استودیو سازنده Aspyr Media، کارگردان طراحی، برد پرینس و کارگردان هنری، جیسون مینور را در اوایل ماه میلادی جاری اخراج کرده است. گفته می‌شود که این دو نفر اندکی پس از اینکه استودیو نسخه‌ی نمایشی بازی را برای نمایش به شرکای سازنده خود، لوکاس فیلم و سونی، نهایی کرد، اخراج شدند.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Obi-Wan Kenobi | قسمت سوم تا آخررویارویی استاد و شاگرد در دل یک داستان معمولی
نقد سریال Obi-Wan Kenobi | قسمت سوم تا آخر

گفته می‌شود که مدیران استودیو Aspyr در این ماه به کارکنان اطلاع داده‌اند که نسخه‌ی نمایشی انتظارات داخلی را برآورده نکرده و کار روی بازی در حال متوقف شدن است. به همین دلیل شرکت قصد دارد به دنبال فرصت‌های توسعه یک بازی جدید باشد.

این بازی Star Wars که سپتامبر گذشته برای PS5 و PC معرفی شد، به مدت سه سال در استودیو Aspyr مستقر در آستین، تگزاس در حال توسعه بود که در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود تا آن را تا پایان سال ۲۰۲۲ برای انتشار آماده کند. یکی از منابع بلومبرگ اعلام کرد که زمان و پول زیادی برای نسخه‌ی نمایشی صرف شد و اکنون بازه انتشار واقعی‌تر برای این عنوان، سال ۲۰۲۵ خواهد بود.

Aspyr زیرمجموعه استودیوی Saber Interactive به حساب می‌آید که آن استودیو نیز در حال کار روی بازسازی KOTOR است. برخی در اسپایر بر این باورند که اکنون استودیو سیبر اینتراکتیو می‌تواند توسعه پروژه را به طور کامل در اختیار بگیرد. متیو کارچ، عضو هیئت مدیره Embracer Group، اواخر اردیبهشت ماه گفته بود:

استودیو Aspyr تمام تلاش خود را می‌کند تا این بازی را به بهترین اثری که می‌توانند بسازند، تبدیل کنند. زمانی که ما اسپایر را خریدیم، از همان ابتدا می‌دانستیم که آن‌ها به کمک نیاز دارند.

استودیو Saber در تولید این نوع محصولات، تخصص فوق‌العاده‌ای دارد. این کار را پیش از این روی Halo انجام دادیم (روی چندین محصول سری هیلو) بنابراین زمان زیادی را صرف کار با آن‌ها کردیم تا این عنوان را تولید کنیم.

Star Wars

کارچ اضافه کرد:

کاملا مطمئنیم که بازی فوق‌العاده‌ای خواهد شد، اما این یک محصول عظیم است و محصولات عظیم نیاز به تلاش و زمان زیادی دارند تا خوب از کار در بیایند. مخصوصا وقتی در مورد عنوانی صحبت می‌کنید که بسیار قدیمی است. اساسا مجبور بودیم آن را از پایه بازسازی کنیم.

شوالیه‌های جمهوری قدیم که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد، داستان جدای در مقابل سیث را روایت می‌کرد که حدود ۴ هزار سال قبل از ظهور امپراتوری کهکشانی در فیلم جنگ ستارگان محصول سال ۱۹۷۷ رخ می‌داد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهیداسباب‌بازی‌هایی در راس سرگرمی
۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهید


هوش مصنوعی چطور دنیای گیم رو عوض می‌کنه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا