بازی

اولین واکنش‌ها به John Wick: Chapter 4: یکی از بهترین فیلم‌های اکشن هالیوود

اولین واکنش‌ها به John Wick: Chapter 4: یکی از بهترین فیلم‌های اکشن هالیوود

اولین واکنش‌ها نسبت به فیلم جان ویک ۴ (John Wick: Chapter 4) منتشر شده و در حال حاضر همه چیز برای این عنوان درخشان به‌نظر می‌رسد.

در چهارمین فیلم از این فرنچایز با بازی «کیانو ریوز»، جان ویک با High Table روبرو می‌شود، اما در طول مسیر خود با دشمنان جدیدی ملاقات می‌کند. مولی ادواردز از GamesRadar درباره فیلم نوشت:

John Wick 4 بالاتر از حد معمول است. بهترین سکانس‌های اکشن این سری را دارد، کیانو ریوز مانند همیشه عالی است و شخصیت‌ها، موقعیت‌ها و مفاهیم جدیدی در آن وجود دارند. فیلم موردعلاقه من تا به اینجای سال!

جردن فارلی، سردبیر بخش اخبار Total Film نیز توضیح می‌دهد:

با همه خوبی‌ها و بدی‌هایش اکشن جان ویک ۴ هرگز متوقف نمی‌شود. لحظه به لحظه فیلم دارای مبارزات هیجان انگیز است اما شاید تنوع کافی را ندارد.

John Wick 4

اسکات مندلسون از نشریه The Wrap دیگر طرفدار این فیلم بوده که درباره آن می‌نویسد:

John Wick 4 حداقل از نظر فنی، یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های اکشن هالیوود محسوب می‌شود که تاکنون ساخته شده است. فیلم از نظر بصری زیبا، جذاب و خلاقانه است. راستش نمی‌دانم آن‌ها چگونه برخی سکانس‌های آن را ساخته‌اند.

فیلم John Wick: Chapter 4 در تاریخ ۲۴ مارس (۴ فروردین ۱۴۰۲) وارد سینماها خواهد شد. اخیرا گفته شده بود که این عنوان احتمالا بهترین افتتاحیه فرانچایز را داشته باشد. آخرین تریلر فیلم جان ویک ۴ نیز چند هفته قبل منتشر شده بود.


داستان دکتر دیسریسپکت ؛ پادشاه عزل شده توییچ [تماشا کنید]

داستان دکتر دیسریسپکت
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا