بازی

کارگردانان فیلم Scream 6 برای ساخته شدن دنباله این عنوان امیدوار هستند

کارگردانان فیلم Scream 6 برای ساخته شدن دنباله این عنوان امیدوار هستند

طی اولین نمایش فیلم Scream 6 در روز دوشنبه کارگردانان این فیلم یعنی مت بتینلی اولپین و تایلر جیلت اعلام کردند که دوست دارند فیلم Scream 7 ساخته شود.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجوحل معما و گنج یابی به سبک ماجراجویی
10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجو

زمانی که از مت بتینلی اولپین و تایلر جیلت در رابطه با آینده‌ی این فرنچایز سوال پرسیده شد، اوپلین پاسخ داد: «ما امیدواریم دنباله‌ای در کار باشد. ما دوست داریم تا آخر عمرمان فیلم‌های Scream را تماشا کنیم، حال می‌خواهد خودمان درگیر ساخت آن باشیم یا نه». جیلت نیز در تکمیل این سخنان اعلام کرد که از بازگشت دوباره‌ی فیلم جدید این مجموعه بسیار خوشحال است.

در Scream 6 بازیگران قسمت‌های قبلی نظیر کورتنی کاکس (گیل ویترز)، ملیسا باررا (سم)، جاسمین ساووی (میندی)، میسون گودینگ (چاد)، جنا اورتگا (تارا)، هیدن پنیتیر (کربی) به نقش‌های خود بازمی‌گردند و درموت مالرونی و تونی ریوولوری نیز از بازیگران جدید جیغ ۶ هستند.

کارگردانان فیلم Scream 6 برای ساخته شدن دنباله این عنوان امیدوار هستند - lastech

از طرفی ملیسا باررا طی مصاحبه‌ی اخیرش با رسانه Collider اعلام داشت فیلم «جیغ ۶» قرار است چندین برابر خونین‌تر از فیلم‌های قبلی این مجموعه ظاهر شود. او گفت:

مت و تایلر (کارگردانان) همیشه خون و اغراق بیشتری می‌خواستن. به همین خاطر سر صحنه فیلمبرداری یه گفته‌ای بود که مدام تکرار می‌شد؛ «خون بیشتر».

با (ساختن) جدیدترین اسکریم اونا احتیاط و وسواس زیادی به خرج داده و تلاش می‌کنن تا به هر چیزی که تا به امروز این فرنچایز ارائه داده بسیار احترام بذارن. تا قبل از این نقطه اونا رویاهای خونین‌شون (در رابطه با این مجموعه) رو کنترل می‌کردن اما سر ساخت این فیلم اینجوری بودن که: ما تمام زورمون رو می‌زنیم. این (فیلم) قراره ۱۰۰ برابر خونین‌تر و خشن‌تر باشه.

طبق اعلام پارامونت پیکچرز فیلم Scream 6 (جیغ ۶) در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۲۳ مصادف با ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۵ هیولای لاوکرفتی وحشتناککابوس‌های کیهانی
۱۵ هیولای لاوکرفتی وحشتناک


داستان دکتر دیسریسپکت ؛ پادشاه عزل شده توییچ [تماشا کنید]

داستان دکتر دیسریسپکت
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا