بازی

تاریخ انتشار بازی Lord of the Rings: Gollum مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Lord of the Rings: Gollum مشخص شد

بازی مخفی‌کاری The Lord of the Rings: Gollum که بر اساس ارباب حلقه‌ها ساخته شده در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۰ شهریور) برای پی‌سی و نسل هشت و نهم کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس منتشر می‌شود.

نسخه نینتندو سوییچ بازی نیز در دست ساخت قرار دارد و گفته می‌شود که تا پایان سال منتشر خواهد شد. البته زمان دقیق انتشار این نسخه هنوز اعلام نشده است.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت سائورون در سه‌گانه ارباب حلقه‌هاآیا ابرشرور تالکین فقط یک چشم آتشین است؟
تحلیل شخصیت سائورون در سه‌گانه ارباب حلقه‌ها

The Lord of the Rings: Gollum اولین بار سال ۲۰۱۹ به عنوان یک بازی اکشن ماجراجویی و داستان محور معرفی شد. استودیو Daedalic توسعه‌دهنده بازی در زمان معرفی گفته بود که به آثار «جی. آر. آر. تالکین» وفادار خواهند بود و همچنین برخی رویدادها و جزئیات جدید به ماجراجویی گالوم اضافه شده است.

ارباب حلقه اه

این بازی قرار است بخش‌های ناشناخته زندگی گالوم را به تصویر بکشد و تمرکز گسترده‌ای هم روی مخفی‌کاری و پارکور دارد. استیم در توضیحات بازی نوشته است:

تصمیم‌هایی که می‌گیرید و نحوه بازی‌تان تاثیر مستقیمی روی شخصیت گالوم دارد: همیشه بین دو طرف گالوم و اسمیگل نوعی رقابت وجود دارد و این شما هستید که تصمیم می‌گیرید به سمت تاریک‌تر بروید یا نیمه خوب او را انتخاب کنید. یک ذهن، دو نفس – شما تصمیم بگیرید!

در نهایت باید اشاره کرد که بازی توسط آنریل انجین ساخته شده اما طراحی شخصیت گالوم در آن چندان باب میل طرفداران نبوده است. حالا با وجود اعلام تاریخ انتشار، باید احتمال داد که در آینده ویدیو گیم‌پلی و جزئیات بیشتری از بازی به اشتراک گذاشته شود.


بررسی ویدئویی Huawei Nova 9 SE

تماشا از آپارات lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا