رمز ارز

پیش‌بینی قیمت توکن BONE در آستانه راه‌اندازی بلاکچین شیبا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پرایس اکشن توکن BONE اکوسیستم شیباسواپ در ۶ ماه گذشته، شکل‌گیری یک الگوی کف گرد (rounding bottom) را نشان می‌دهد. این الگو معمولاً در کف بازار مشاهده می‌شود و ظهور آن، نشان‌دهنده بهبود پایدار در شرایط بازار و تغییر روند است. تحت تأثیر این الگو، قیمت توکن BONE به مقاومت ماهانه ۲٫۱ دلار دلار نزدیک می‌شود.

پیش‌بینی قیمت توکن BONE در آستانه راه‌اندازی بلاکچین شیبا!
نمودار کندل یک روزه قیمت توکن BONE.

به گزارش سایت کوین‌گیپ، در ۲۵ فوریه، قیمت توکن BONE از حمایت محلی ۱٫۲۷-۱٫۲۵ دلار بازگشت. این بهبود V شکل، قیمت این رمزارز را ۵۰ درصد افزایش داد و به سطوح فعلی در محدوده ۱٫۹ دلار رساند. بازیابی V شکل قیمت یک دارایی، به طور کلی یک شاخص مثبت در نظر گرفته می‌شود؛ زیرا نشان‌دهنده اعتماد قوی خریداران است و مرحله اصلاح قبلی را تضعیف می‌کند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

بنابراین، در صورت خرید پایدار، قیمت این رمزارز می‌تواند ۹٫۱ درصد دیگر افزایش یابد تا به مقاومت خط گردن الگو در ۲٫۱ دلار برسد. تحت تأثیر الگوی صعودی مذکور، توکن BONE احتمالاً مقاومت طولانی مدت ۲٫۱ دلار را خواهد شکست. در شرایط ایده‌آل، یک رالی بالقوه پس از بریک‌آوت می‌تواند قیمت این ارز دیجیتال را به مرز ۳٫۵ دلار برساند.

شاخص‌های تکنیکال

شاخص قدرت نسبی (RSI): برخلاف روند افزایشی قیمت، شیب کاهشی RSI نشان‌دهنده ضعف در حرکت صعودی است. بنابراین، یک واگرایی نزولی نشان می‌دهد که قیمت این رمزارز ممکن است قبل از بریک‌آوت واقعی، زیر ۲٫۱ دلار تثبیت شود.

میانگین‌های متحرک نمایی (EMAها): افزایش EMAها (۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰) نشانه بهبودی پایدار برای توکن BONE است و می‌تواند حمایت قوی‌ای را هنگام پولبک‌های گاه به گاه ارائه دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا