بازی

خرید غیرقانونی در بازی Diablo Immortal به بدهی ختم می‌شود

خرید غیرقانونی در بازی Diablo Immortal به بدهی ختم می‌شود

بلیزارد (Blizzard) اورب‌های (orb) خریداری شده از سایت‌های شخص ثالث برای بازی دیابلو ایمورتال (Diablo Immortal) را به رسمیت نمی‌شناسد و به همین خاطر بازیکنان به مشکل برخورد کرده‌اند.

بلیزارد این اورب‌ها را از اکانت بازیکنان بازی Diablo Immortal حذف و آن‌ها را بدهکار کرده است. بنابر گزارش PCGamesN کاربران ردیت به این اشاره کرده‌اند که تعداد اورب‌های آن‌ها در بازی منفی شده است. آن‌ها باید این بدهی را به بلیزارد پرداخت کنند که یعنی با خرید اورب‌های قانونی نیز قادر به استفاده از آن نخواهند بود. 

البته بلیزارد از قبل اعلام کرده بود که خرید از سایت‌های شخص ثالث غیرقانونی است، اما هزینه کمتر این کار باعث ریسک بازیکنان شده بود. همچنین یک سری از کاربران اعلام کرده‌اند که با عدم پرداخت این بدهی اکانت آن‌ها غیرفعال شده است. از طرف دیگر بلیزارد برای گروهی بدهی در نظر نگرفته و حساب آن‌ها را مستقیم مسدود کرده است. 

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

بازی Diablo

در بازی Diablo Immortal می‌توان با ۱ دلار ۶۰ اورب، ۵ دلار ۳۱۵ اورب، ۱۰ دلار ۶۳۰ اورب، ۲۵ دلار ۱۹۵۰ اورب، ۵۰ دلار ۳۴۵۰ اورب و ۱۰۰ دلار ۷۲۰۰ اورب خریداری کرد. در عوض سایت‌های شخص ثالث ۷۲۰۰ اورب را با قیمتی بین ۳۰ تا ۵۰ دلار به فروش می‌رسانند. باید اشاره کنیم که تا سه هفته پیش Diablo Immortal بیش از ۳۰ میلیون بار دانلود شده بود

Diablo Immortal هم‌اکنون روی‌ پی‌سی، سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس قرار دارد. 


پشت پرده کشنده ترین بیماری دنیای بازی‌ها

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا