رمز ارز

سقوط چند میم کوین پس از معاملات جدید خالق اتریوم! ماجرا چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ویتالیک بوترین، خالق و هم‌بنیانگذار اتریوم، بیشتر شت کوین‌هایی را که در آدرس کیف پول اصلی او موجود بوده، به فروش رسانده است. طبق گزارش‌ها، ارزش میم کوین‌هایی که توسط بوترین فروخته شده‌اند، مشابه دفعات قبل، سقوط قابل‌توجهی را تجربه کرده است.
به گزارش پلتفرم Lookonchain، خالق اتریوم بیشتر شت‌ کوین‌های رایگانی را که دریافت کرده بود، می‌فروشد. بر اساس داده‌های موجود، او تاکنون ۵۰ میلیارد MOPS را در ازای ۱٫۲۵ اتریوم، ۱۰ میلیارد CULT را به قیمت ۵۸ اتریوم و ۵۰۰ تریلیون SHIK را به ازای ۳۸۰ اتریوم فروخته است. علاوه بر این، او ۳٫۴ میلیون BITE را به قیمت ۵٫۹ اتریوم به فروش رسانده است.
داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت SHIK پس از فروش خالق اتریوم، ۹۵٫۸ درصد سقوط کرده است.
جامعه کریپتو در توییتر از بوترین به دلیل فروش شت کوین‌های متعلق به او ناامید شده است؛ چون این کار، این پروژه‌های کم ارزش و سرمایه‌گذارانی را که مالک آن هستند، تحت تأثیر قرار می‌دهد. برخی دیگر نیز از پروژه‌هایی که توکن‌های خود را به صورت رایگان برای بوترین ارسال می‌کنند، عصبانی هستند.
برخی هم معتقدند که او برای پوشش هزینه‌ها، این شت کوین‌ها را می‌فروشد؛ زیرا این درآمد در برگه مالیاتی او به حساب می‌آید. در همین حال، گروهی دیگر از کاربران فکر می‌کنند که این کار بوترین ارتباطی با توکن‌های شبکه آزمایشی، به‌ویژه Goerli ETH دارد. بر اساس داده‌های DEXTools، نزدیک به ۰٫۵ میلیون دلار gETH در ۲۴ ساعت گذشته معامله شد.
بر اساس داده‌های ارائه‌شده در Etherscan، بوترین در حال حاضر ۶۶۶ SHIK و ۱۰ میلیارد CULT دیگر دارد. با این حال، او تمام MOPSهای خود را فروخته است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا