بازی

حجم پری‌لود ریمیک Resident Evil 4 در ایکس باکس مشخص شد

حجم پری‌لود ریمیک Resident Evil 4 در ایکس باکس مشخص شد

ریمیک مورد انتظار Resident Evil 4 تا کمتر از سه هفته دیگر عرضه می‌شود و اکنون حجم مورد نیاز برای دانلود بازی در ایکس باکس مشخص شده است. در حال حاضر می‌توان بازی را در کنسول‌های Xbox Series X/S دانلود کرد که حجمی در حدود ۶۷ گیگابایت دارد.

احتمالاً اندازه آن در سایر پلتفرم‌ها نیز در همین محدوده خواهد بود. در ایکس باکس بازیکنان می‌توانند بازی را هم‌اکنون دانلود کنند، حتی اگر هنوز آن را خریداری نکرده باشند، برای این کار باید به برنامه موبایلی ایکس باکس مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی:با پرفروش‌ ترین فیلم‌ های ترسناک تاریخ آشنا شویدآثار ترسناکی که در باکس آفیس داخلی خوش درخشیدند
با پرفروش‌ ترین فیلم‌ های ترسناک تاریخ آشنا شوید

هنوز مشخص نیست که چقدر طول می‌کشد تا پری‌لود روی پلی استیشن و رایانه شخصی آغاز شود، اما احتمالاً به زودی باید منتظر آن باشیم. در همین حال، کپکام اخیرا تایید کرد که یک نسخه نمایشی ویژه‌ای از بازی قبل از عرضه در دسترس قرار خواهد گرفت، اما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه آن وجود ندارد.

Resident Evil 4

Resident Evil 4 در تاریخ ۲۴ مارس (۴ فروردین) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4 و PC عرضه می‌شود. همچنین پس از عرضه، حالت واقعیت مجازی به طور انحصاری برای پلی استیشن ۵ و همینطور مد The Mercenaries به صورت یک بسته الحاقی منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟شخصیتی که طی سال‌ها به محبوبیت کامل رسیده است
شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟


داستان دکتر دیسریسپکت ؛ پادشاه عزل شده توییچ [تماشا کنید]

داستان دکتر دیسریسپکت
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا