بازی

بازی Hogwarts Legacy برای ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ تاخیر خورد

بازی Hogwarts Legacy برای ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ تاخیر خورد

بازی Hogwarts Legacy تاکنون تنها برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر شده و استقبال از آن بسیار خوب بوده است. 

استودیو سازنده روی نسخه‌های نسل هشتمی این بازی نیز کار می‌کند که متاسفانه دقایقی پیش از تاخیر تاریخ عرضه آن به مدت ۱ ماه مطلع شده‌ایم. از این رو بازی Hogwarts Legacy در تاریخ ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲)  برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:آیا دیزنی مخصوصا بعضی از فیلم‌هایش را در گیشه قربانی می‌ کند؟داستان یک سیاست عجیب و غریب
آیا دیزنی مخصوصا بعضی از فیلم‌هایش را در گیشه قربانی می‌ کند؟

استودیو آوالانچ سافتور با انتشار بیانیه‌ای در توییتر به صورت رسمی خبر تاخیر نسخه پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان هاگوارتز لگاسی را تایید کرد. تیم توسعه دهنده به زمان بیشتری برای بهینه‌سازی این بازی نیاز دارد تا Hogwarts Legacy بدون مشکل روی کنسول‌های نسل هشتمی مایکروسافت و سونی اجرا شود. 

بازی Hogwarts Legacy

کاراکتر شما در این بازی یک دانش‌آموز است که کلید یک راز باستانی را با خود دارد. رازی که تهدید بزرگی برای جامعه‌ی جادوگران محسوب می‌شود. شما یک دانش آموز معمولی نیستید و یک توانایی غیر معمول در شما وجود دارد که اجازه می‌دهد جادوی باستانی را یاد گرفته و در آن ماهر شوید. بررسی بازی hogwarts legacy را نیز می‌توانید از lastech بخوانید.

Hogwarts Legacy هم‌اکنون روی پی‌سی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس، در دسترس قرار دارد. این عنوان در ۵ می (۱۵ اردیبهشت) برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان در ۲۵ جولای (۳ مرداد) برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:گپ تایم: از شروع جام جهانی تا انتخاب بهترین بازی‌های سال!مستطیل نه چندان سبز
گپ تایم: از شروع جام جهانی تا انتخاب بهترین بازی‌های سال!


چطوری سرعت یه پی سی گیمینگ رو بالا ببریم؟

تماشا با کیفیت بالا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا