رمز ارز

این ۳ آلت‌کوین‌، نشانه‌های بازار صعودی را با خود دارند!

این ۳ آلت‌کوین‌، نشانه‌های بازار صعودی را با خود دارند!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد افت قابل توجهی بوده است. ارزش کل این بازار با کاهش ۷.۱۲ درصدی (معادل ۹۰۰ میلیون دلار) به ۲.۴۵ تریلیون دلار رسیده است. بیت‌کوین، مهم‌ترین ارز دیجیتال نیز از این افت در امان نمانده و کاهش ۵.۱۵ درصدی را تجربه کرده است.

با وجود این افت قیمتی، برخی تحلیلگران بر این باورند که بازار ارزهای دیجیتال در آستانه‌ یک تغییر جهت صعودی (Bullish reversal) قرار دارد. آنها به بازیابی ارزش برخی از توکن‌های مهم در چند ساعت گذشته اشاره می‌کنند.

نزدیک شدن به رویداد هاوینگ بیت‌کوین، خوش‌بینی سرمایه‌گذاران را افزایش داده و این امر می‌تواند فرصت مناسبی برای ورود سرمایه‌گذاران جدید به بازار باشد.

اتریوم

اتریوم، رهبر آلت‌کوین‌ها، عملکرد ضعیفی را در یک هفته‌ گذشته داشته است و قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته با حدود ۷ درصد کاهش به ۳۲۶۹ دلار رسیده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

اگرچه قیمت اتریوم در یک ماه اخیر تقریباً ۲۰ درصد افت کرده است، اما جریان ورودی از ابتدای سال تا کنون (YTD) برای این رمزارز همچنان مثبت و در حدود ۴۳ درصد باقی مانده است. این موضوع نشان می‌دهد که چشم‌انداز بلندمدت اتریوم همچنان مثبت است.altcoins-in-correction-crypto-marke

با این حال، بازار شروع به تثبیت شدن کرده است؛ زیرا قیمت اتریوم موفق شده که یک کندل سبز را در نمودار روزانه خود به ثبت برساند. در این صورت با رونق مجدد بازار، قیمت اتریوم حتی می‌تواند در هفته‌های آینده سقف جدیدی ثبت کند اما تداوم روند نزولی ممکن است قیمت اتریوم را به پایین‌ترین سطح خود یعنی ۳۱۴۹.۵ دلار برساند.

سولانا

سولانا، یکی دیگر از ارزهای دیجیتال مهم، سال پرنوسانی را پشت سر گذاشته است. قیمت سولانا بعد از ثبت بالاترین قیمت ۲۸ ماهه، نتوانسته از مقاومت ۲۰۰ دلاری عبور کند و با کاهش قیمت روبه‌رو شده است. از آن زمان، قیمت سولانا بین ۱۵۲.۵ تا ۲۰۰ دلار معامله می‌شود و تحلیل تکنیکال آن حاکی از تسلط روند نزولی در تایم‌ فریم یک روزه است. با این حال، عملکرد سولانا از ابتدای سال جاری همچنان مثبت است و افزایش ۵۰ درصدی را به ثبت رسانده است.altcoins-in-correction-crypto-marke

 پالیگان

در این میان، پالیگان (MATIC) نیز شاهد نوسانات زیادی بوده است. قیمت متیک بعد از یک افزایش اولیه در ابتدای سال ۲۰۲۴، با کاهش ۳۲ درصدی روبه‌رو شد. در بحبوحه بازار صعودی ارزهای دیجیتال، متیک نیز حدود ۷۷ درصد افزایش یافت اما نتوانست از مقاومت ۱.۲۷ دلاری عبور کند و مجدداً با کاهش قیمت مواجه شد. اکنون قیمت متیک بالای سطح حمایتی کلیدی ۰.۷۵۰ دلار قرار دارد و حفظ آن می‌تواند منجر به صعودی شدن روند شود، اما یک حرکت نزولی می‌تواند قیمت را به پایین‌ترین سطوح برساند.altcoins-in-correction-crypto-marke

با این حال، تحلیلگران بر این باورند که بازار ارزهای دیجیتال علی‌رغم افت اخیر، همچنان پتانسیل رشد بالایی دارد. افزایش تعداد سرمایه‌گذاران و ورود دارایی‌های دیجیتال به این بازار از جمله عواملی هستند که به رشد آن کمک می‌کنند. همچنین، رویداد هاوینگ بیت‌ کوین می‌تواند زمینه‌ساز آلت‌سیزن شود که در آن، آلت‌کوین‌ها افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه خواهند کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا