بازی

بازیگر بعدی جیمز باند احتمالا جوان‌تر خواهد بود

بازیگر بعدی جیمز باند احتمالا جوان‌تر خواهد بود

طبق صحبت‌های راس کینگ، مجری و نویسنده اسکاتلندی، گویا تهیه‌کنندگان جیمز باند قصد دارند نسخه‌ای جوان‌تر از این شخصیت را در فیلم بعدی بیاورند و به این ترتیب باید با گزینه‌های انتخاب شده مانند تام هاردی، ادریس آلبا و سم هیوین خداحافظی کرد. به نظر می‌رسد باربارا براکلی و مایکل ویلسون [تهیه‌کنندگان] به دنبال بازیگران ۳۰ تا ۴۰ سال هستند.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کندبهترین فیلم‌های فضایی تاریخ سینما
۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کند

سم هیوین بیشتر برای بازی در سریال Outlander شناخته می‌شود، اما تحربه بازی در فیلم کمدی جاسوسی The Spy Who Dumped Me را نیز در کارنامه دارد. با این حال به نظر می‌‌رسد این بازیگر ۴۲ ساله برای ایفای نقش جیمز باند گزینه مناسبی نیست و بنابراین شانس بازی در فیلم بعدی را از دست داده است.

هنگامی که دنیل کریگ برای اولین بار ایفای نقش جیمز باند را برعهده گرفت بسیار جوان‌تر بود و در سن ۳۸ سالگی در فیلم کازینو رویال بازی کرده بود. به هر حال ۱۵ سال به عنوان جیمز باند زمان زیادی است و این تصمیم تهیه‌کنندگان برای آینده فرانچایز James Bond منطقی به نظر می‌رسد. راس کینگ در این باره گفت:

آن‌ها کسی را می‌خواهند که بتواند در سه فیلم جیمز باند حضور داشته باشد، اما برای فرانچایز به دنبال کسی هستند که بتواند مانند دنیل کریگ از پس ایفای این نقش بربیاید.

جیمز باند

موضوع دیگری که برای انتخاب نقش جیمز باند به آن اشاره شده این است که قد بازیگر مورد نظر باید حدو ۱۸۰ سانتی‌متر به بالا باشد. به عنوان مثال قد دنیل کریگ ۱۷۷ سانتی‌متر بود، اما دیگر بازیگران جیمز باند بیش از ۱۸۲ سانتی‌متر بودند. با این اوصاف تهیه‌کنندگان به دنبال یک نسخه جوان‌تر و قد‌بلندتر هستند که بتوانند به این ترتیب نظر طرفداران را هم جلب کنند.

پیش از این گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر حضور تام هاردی و ادریس آلبا و رگی-ژان پیج به گوش می‌رسید که با وجود این تصمیم تهیه‌کنندگان، شانس حضور هاردی و آلبا بسیار کمتر شده است. برای مثال تام هاردی اکنون ۴۴ ساله است و شرط قدی را هم در اختیار ندارد. در کنار او آلبا، شاید از نظر قدی مناسب این نقش باشد، اما به زودی ۴۹ ساله می‌شود و به این ترتیب نمی‌توان انتظار حضور او در این نقش داشت. گزینه دیگر، هنری کویل ۳۹ ساله بود که با توجه به محدودیت‌ها نمی‌تواند ایفای نقش James Bond را برعهده بگیرد.

به نظر شما بازیگر بعدی جیمز باند چه کسی خواهد بود؟ تا زمان انتخاب گزینه مناسب باید منتظر ماند. در اخبار مرتبط خوانده بودیم که بازیگر بعدی جیمز باند یک مرد بریتانیایی خواهد بود و تولید فیلم بعدی James Bond دو سال دیگر آغاز می‌شود.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم برتر سال 2021 از نگاه مجله معتبر کایه دو سینمااز وس اندرسن تا پل ورهوفن، آثاری خارج از سینمای جریان اصلی
10 فیلم برتر سال 2021 از نگاه مجله معتبر کایه دو سینما


تماشا کنید: چرا رانندگی کردن تو بازی ها کند به نظر می‌رسه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا