بازی

فروش افتتاحیه فیلم Creed 3 در باکس آفیس جهانی رقم ۱۰۰ میلیون دلار را پشت سر گذاشت

فروش افتتاحیه فیلم Creed 3 در باکس آفیس جهانی رقم ۱۰۰ میلیون دلار را پشت سر گذاشت

بر اساس جدیدترین اخبار گیشه، فروش افتتاحیه‌ی فیلم Creed 3 با نقش‌آفرینی و همچنین کارگردانی مایکل بی. جردن به ۱۰۰.۴ میلیون دلار رسید. این یعنی بیش از ۵.۳ میلیون آدم تا به حال این فیلم ورزشی را در سینما تماشا کرده‌اند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنیدطبیعت کشنده سیاره ما
۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنید

«کرید ۳» که گران‌ترین عنوان این مجموعه (بودجه ۷۵ میلیون دلاری) محسوب می‌شود با اکران در سینماهای خارجی نظیر بریتانیا، فرانسه، آلمان و ایتالیا موفق به کسب ۴۱.۸ میلیون دلار شد. این در حالی است که عمده‌ی فروش این فیلم در سینماهای داخلی (آمریکای شمالی) صورت گرفته است. به طوری که فروش داخلی این درام ورزشی ۵۸.۷ میلیون دلار برآورد می‌شود. نتیجه اینکه فروش افتتاحیه آخر هفته Creed 3 سبب شد این عنوان اکنون جایگاه بزرگ‌ترین افتتاحیه‌ی بین‌المللی در این فرنچایز را از آن خود کند.

جدیدترین فیلم فرنچایز کرید اولین فیلم ورزشی در تاریخ سینماست که با فناوری IMAX فیلمبرداری شده است. بدین ترتیب این فیلم توانست از طریق اکران در سینماهای IMAX سرتاسر جهان ۹.۶ میلیون دلار بفروشد. البته این رقم بدون احتساب سینماهای آی‌مکس داخلی به شمار ۳.۱ میلیون دلار تنزل می‌یابد.

این فیلم که با استقبال گسترده‌ی هواداران و منتقدان روبه‌رو شده تا به حال میانگین امتیاز ۹۶ درصدیِ تماشاگران در وب‌سایت راتن تومیتوز را کسب کرده است.

فروش افتتاحیه فیلم Creed 3 در باکس آفیس جهانی رقم ۱۰۰ میلیون دلار را پشت سر گذاشت - lastech

فیلم Creed 3 رویارویی دانی (مایکل بی. جردن) و دوست قدیمی‌اش دامین آندرسون (جاناتان میجرز) را به تصویر می‌کشد. دامین که تازه از زندان مرخص شده است با آغوش باز در ورزشگاه دانی از او استقبال می‌شود. با این حال دامین در عمیق‌ترین افکارش غرق در انتقام و کینه‌توزی برای تلافی کردن روزهایی است که در زندان سپری کرده و مصمم است زندگی‌اش را پس بگیرد. زندگی‌ای که به باور او، دانی آن را دزدیده است.

جردن که علاوه بر بازیگری، وظیفه دارد افسار فیلم کرید ۳ را به عنوان اولین تجربه‌ی کارگردانی عمرش در دست بگیرد، وعده می‌دهد: «این فقط یه فیلم بوکس معمولی نیست».

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم فانتزی افسانه‌ای تاریک که هدفشان کودکان نیستفانتزی‌هایی که برای تمام سنین مناسب نیستند!
۱۰ فیلم فانتزی افسانه‌ای تاریک که هدفشان کودکان نیست


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

کپکام به‌زودی یک رویداد با حضور ریمیک Resident Evil 4 برگزار می‌کند - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا