رمز ارز

بیت کوین قدم به بلاکچین کاردانو گذاشت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شبکه بلاکچین کاردانو به نقطه عطف قابل‌توجهی دست یافته است. به گزارش پلتفرم AnetaBTC، یک توکن جدید به نام cBTC که در واقع، شکل رپد شده بیت کوین در شبکه کاردانو است، با موفقیت در این بلاکچین ضرب شده که یک گام بزرگ رو به جلو برای این اکوسیستم محسوب می‌شود.
طبق گزارش‌ها، cBTC مشابه بیت کوین رپد شده در بلاکچین اتریوم، یعنی wBTC است، اما بدون یک متولی متمرکز. دارایی‌های رپد شده به پل زدن نقدینگی از سایر اکوسیستم‌ها کمک می‌کنند و بیت کوین رپدشده در کاردانو نیز می‌تواند به باز کردن قفل و جریان یافتن نقدینگی از بازار ۴۳۲ میلیارد دلاری بیت کوین کمک نماید.
برای استخراج cBTC، کاربران باید آدرس ADA خود را به متا دیتای BTC TX اضافه کرده و BTCهای خود را واریز کنند. سپس، بیت کوین‌های واریزی توسط anetaBTC پردازش و تأیید می‌شود و cBTC پس از ضرب، به کیف پول کاردانو کاربر ارسال می‌گردد.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

به این ترتیب، دنیای جدیدی از امکانات به روی کاربران گشوده می‌شود و آنها به زودی می‌توانند به عملکردهای مختلف بیت کوین در شبکه کاردانو دسترسی داشته باشند.
بلاکچین کاردانو اخیراً شاهد افزایش توسعه در شبکه خود بوده است. طبق آمارهای منتشرشده توسط شرکت IOG، در حال حاضر ۱،۲۰۹ پروژه در شبکه کاردانو در حال ساخت است و ۱۱۷ پروژه تاکنون در این شبکه راه‌اندازی شده است. تعداد کل معاملات و تعداد توکن‌های بومی شبکه کاردانو نیز به ترتیب از ۶۲٫۲ میلیون تراکنش و ۷٫۸۷ میلیون توکن فراتر رفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا