بازی

بخشی از محتوای ساخته شده برای GTA 6 احتمالا به عنوان یک DLC منتشر خواهد شد

بخشی از محتوای ساخته شده برای GTA 6 احتمالا به عنوان یک DLC منتشر خواهد شد

در گزارش جدیدی ادعا شده که راکستار قصد دارد بخش‌های خاصی از بازی موردانتظار GTA 6 در حال توسعه را حذف کند و محتوای مربوط به آن را به‌عنوان یک بسته الحاقی (DLC) منتشر کند تا بازی در زمان موردانتظار منتشر شود.

بیش از یک دهه از زمان عرضه Grand Theft Auto 5 می‌گذرد و هرچند این بازی برای راکستار بسیار پرفروش بوده و همچنان نسخه‌های جدیدی از آن به فروش می‌رسد، طرفداران صنعت بازی با اشتیاق منتظر نسخه بعدی هستند. راکستار نیز از این موضوع آگاه است و ظاهرا تمام منابع خود را صرف توسعه GTA 6 کرده است.

مطلب پیشنهادی:۷ بازی شبیه‌سازی که از آن‌ها در واقعیت استفاده می‌شودقابل توجه والدین گرامی!
۷ بازی شبیه‌سازی که از آن‌ها در واقعیت استفاده می‌شود

Tez2 یکی از منابع GTA اعلام کرده که راکستار قصد دارد بازی GTA 6 را در سال ۲۰۲۴ عرضه کند و برای دستیابی به این هدف، نیاز دارد تا بخشی از بازی را حذف کند. Tez2 ادعا می‌کند که تعطیلات سال ۲۰۲۴ محتمل‌ترین زمان برای عرضه بازی خواهد بود اما ممکن است طرفداران تا اوایل سال ۲۰۲۵ نیز منتظر آن باشند.

بخشی از محتوای ساخته شده برای GTA 6 احتمالا به عنوان یک DLC منتشر خواهد شد - lastech

او در ادامه توضیح می‌دهد که تیم سازنده بازی به‌هیچ‌وجه دوست ندارد زمان عرضه GTA 6 تا تعطیلات ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ به تعویق بیفتند. بنابراین، برای جلوگیری از تاخیر بیشتر آن، تصمیم گرفته تا بخش‌هایی از بازی را حذف کرده تا آن‌ها را بعدا به‌عنوان یک DLC منتشر کند.

Tez2 در ادامه ادعا می‌کند که Grand Theft Auto 6 در سال جاری میلادی به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. در حال حاضر راکستار فقط تایید کرده که در حال ساخت آن است. با این حال تابستان امسال بیش از ۵۰ دقیقه ویدیو از توسعه GTA 6 لو رفت تا طرفداران بتوانند انتظارات اولیه خود از بازی را بررسی کنند. اخیرا نیز گفته شده بود که ۵۰ سنت (50 Cent) در این بازی حضور خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارندترکیب خوش‌طعم سینما و ویدیوگیم
۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارند


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

کپکام به‌زودی یک رویداد با حضور ریمیک Resident Evil 4 برگزار می‌کند - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا