بازی

فروش فرنچایز Mega Man از ۳۸ میلیون نسخه عبور کرد

فروش فرنچایز Mega Man از ۳۸ میلیون نسخه عبور کرد

سری مگا من (Mega Man) ممکن است به اندازه سری Resident Evil یا Monster Hunter دنباله‌ها و به‌روزرسانی‌های جدید دریافت نکرده باشد، اما همچنان یکی از موفق‌ترین فرنچایزهای شرکت ژاپنی کپکام (Capcom) است.

چرا که در نتایج مالی اخیر سه ماهه اول سال مالی ۲۰۲۲، این ناشر اعلام کرد که فروش مجموعه قدیمی و محبوب مگا من اکنون به ۳۸ میلیون نسخه رسیده است.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!

این مجموعه اولین بار در سال ۱۹۸۷ با انتشار بازی اصلی مگا من در کنسول Famicom/NES شروع به کار کرد. این بازی در طول دهه‌های بعد چندین دنباله و اسپین‌آف موفق دریافت کرد، مانند Mega Man X، Mega Man Legends و خیلی موارد دیگر.

Mega Man Battle Network جدیدترین نسخه از مگا من است که در واقع مجموعه‌ای از تمام عناوین قدیمی سری روی Game Boy Advance بوده و در سال ۲۰۲۳ برای پی‌سی و کنسول‌های پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

Mega Man Battle Network یک انحراف گسترده از شوتم‌آپ‌های سنتی به حساب می‌آید. این مجموعه دارای نبردهایی است که در آن بازیکنان روی یک شبکه 3×3 حرکت می‌کنند، تراشه‌های نبرد (Battle Chips) را انتخاب کرده و به حریفان خود حمله می‌کنند.

Mega Man

هر بازی از مجموعه Legacy دارای ده‌ها ساعت محتوا است. همچنین این مجموعه شامل فیلترهای گرافیکی و محتوای پاداش اضافی است که در ماه‌های آتی اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد.

آخرین عنوان اصلی این فرنچایز، بازی Mega Man 11 بود که در سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی منتشر شد. اگرچه کپکام هنوز بازی جدیدی از این سری محبوب را معرفی نکرده، باز هم خوشحال‌کننده است که شاهد فروش خوب عناوین آن حتی پس از گذشت این همه سال باشیم.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطانتعریف اشتباهی فن سرویس
نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطان


هوش مصنوعی چطور دنیای گیم رو عوض می‌کنه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا