شبكه اجتماعی

قابلیت کنترل والدین به تیک‌تاک افزوده می‌شود

تیک‌تاک که متعلق به شرکت چینی بایت دنس است و با تفحص جهانی بر سر نزدیکی به دولت چین و حمایت از اطلاعات شخصی کاربران روبروست، در تلاش برای بهبود وجه عمومی خود است.

به گزارش lastech از ایسنا، این اپلیکیشن که محبوبیت زیادی در میان کاربران نوجوان دارد، در تلفن‌ها و رایانه‌های دولتی آمریکا، کانادا و کشورهای دیگر به دلیل نگرانیهای امنیتی، ممنوع شده است. تیک‌تاک مانند شبکه‌های اجتماعی دیگر با این انتقاد روبروست که برای حفاظت از نوجوانان در برابر محتوای نامناسب، اقدام کافی انجام نداده است.

تیک‌تاک در یک پست وبلاگ اعلام کرد طراحی قابلیت کنترل والدین در مراحل اولیه قرار دارد و این اپلیکیشن با والدین و سازمانهای جوانان و جامعه مدنی برای طراحی این ابزار مشورت خواهد کرد. این سرویس ویدئوی کوتاه همچنین قابلیت‌های جدیدی را برای کمک به کاربران برای محدود کردن زمانی که در این اپلیکیشن سپری می کنند،   عرضه کرده و حسابهای متعلق به کاربران پایین ۱۸ سال به طور اتوماتیک محدودیت زمانی یک ساعت در روز را خواهند داشت. اگر نوجوانان تصمیم بگیرند محدودیت روزانه را حذف کرده و تیک‌تاک را به مدت بیش از ۱۰۰ دقیقه در روز مشاهده کنند، این اپلیکیشن پیامی را به آنها نمایش داده و آنها را تشویق می کند محدودیت زمانی بگذارند.

بر اساس گزارش رویترز، والدین اکنون قادر خواهند بود محدودیت زمانی دلخواه را برای استفاده نوجوانان‌شان از تیک‌تاک بر اساس روزهای هفته، تعیین کنند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا