رمز ارز

تنها ۱۵۰ روز تا هاوینگ لایت کوین! رالی صعودی کی شروع می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

لایت کوین (LTC)، علی‌رغم اینکه به عنوان یکی از برترین پروتکل‌های بلاکچینی شناخته می‌شود، به لیست آلت کوین‌هایی پیوسته که قیمت آنها در طول هفته روند نزولی داشته است. در زمان نگارش این خبر، لایت کوین در محدوده قیمتی ۸۸٫۲ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۲٫۷ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، ۶٫۵ درصد افت دارد.
در حالی که به نظر می‌رسد این جو منفی در بازار در کوتاه‌مدت ادامه داشته باشد، بسیاری از طرفداران لایت کوین مشتاقانه منتظر عملکرد آن در بلندمدت هستند؛ چراکه طبق برآوردهای فعلی، تنها ۱۵۰ روز تا هاوینگ بعدی لایت کوین باقی مانده است.
هاوینگ لایت کوین یک رویداد شبکه‌ای است که تقریباً هر چهار سال یک بار اتفاق می‌افتد. با اجرای این رویداد، رمزارز لایت کوین ضد تورمی‌تر شده و پاداش پرداختی به ماینرها به نصف کاهش می‌یابد. همین روند در مورد بلاکچین بیت کوین نیز صدق می‌کند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

یکی از روندهای حیاتی که می‌توان در کوتاه‌مدت مشاهده کرد، این است که لایت کوین هجوم ماینرهای بیشتری را تجربه خواهد کرد. علت آن هم این است که با کاهش عرضه، LTC در بلندمدت ارزش بیشتری خواهد داشت و بسیاری مایلند که از این رشد بهره‌مند شوند.
شواهد تاریخی زیادی نشان می‌دهند که هاوینگ برای قیمت یک دارایی در بلندمدت خوب است و البته با نزدیک شدن به تاریخ اجرای آن، می‌توانیم انتظار افزایش قیمت در میان‌مدت را هم داشته باشیم.
به همین دلیل، بسیاری از معامله‌گران به تدریج در حال تزریق سرمایه خود برای خرید LTC هستند، به این امید که در آینده نزدیک و با شروع روند صعودی، آنها را نقد کنند. با تبلیغات بیشتر پیرامون این پروتکل، می‌توان انتظار داشت که این هجوم سرمایه در هر زمان آغاز شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا