بازی

نمرات فیلم Black Adam منتشر شد – خیلی امیدوار نباشیم

نمرات فیلم Black Adam منتشر شد – خیلی امیدوار نباشیم

با اینکه هنوز دو روز به اکران رسمی فیلم بلک آدام (Black Adam) با بازی دواین جانسون باقی مانده، اما اکنون این فیلم در اختیار منتقدان قرار گرفته و آن‌ها نظرات خود را درباره جدیدترین ساخته دی‌سی بیان کرده‌اند.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن ثوریک ازگاردی با ویژگی‌هایی خاص‌تر از هم‌نوعان خود
۵ ویژگی خاص بدن ثور

پیش از این گزارشی از گزارشی از هالیوود ریپورتر ادعا کرده بود که Black Adam در مسیر فروش بین ۷۰ تا ۷۵ میلیون دلار در اولین هفته اکران خود در سینماها قرار دارد و با توجه به نوسانات پاندمی ویروس کرونا این تراز می‌تواند به سطوح بالاتر نیز برسد.

فیلم بلک آدام تاکنون توانسته امتیاز ۵۵٪ را (مجموع ۶۲ نقد) از راتن تومیتوز کسب کند و متاکریتیک نیز نمره ۴۵ از ۱۰۰ (بر اساس ۲۷ نقد) را به این فیلم دی‌سی داده است. در ادامه نگاهی به برخی از نظرات این کارشناسان خواهیم داشت.

فیلم Black Adam یک فیلم کامل تمام عیار برای دنیای دی‌سی نیست، اما یک قسمت جدید و دلگرم‌کننده برای این جهان برزگ‌ است. کویت سرا [کارگردان فیلم] می‌داند چگونه این تاریکی و ضدقهرمان بودن را به گونه‌ای موثر بیان کند و در کنار آن یکی از امیدوارکننده‌ترین شخصیت‌های جدید دی‌سی را به تصویر کشیده است.

Collider – نمره ۷۵ از ۱۰۰

فیلم بلک آدام

این یکی از جدی‌ترین پروژه‌های دواین جانسون است که او را از بزرگ‌ترین قدرت‌ فوق‌العاده‌اش، یعنی حس شوخ‌طبعی محروم کرده است و در عین حال به او شانس ایفای نقش یک شخصیت جدید با تناقض‌های جالب را داده است.

Variety – نمره ۶۰ از ۱۰۰

بلک آدام فیلمی است که برخلاف تلاش‌های بسیار نتوانسته آن جرقه و هیجان مورد نظر را در داستانش به تصویر بکشد.

IGN – نمره ۵۰ از ‍۱۰۰

مشکل این نیست که جانسون نمی‌تواند نقشش را بازی کند – او قطعا می‌تواند! اما مشکل این است که نمی‌خواهد این کار را انجام دهد. او همیشه می‌خواهد بزرگترین نقش‌ها را داشته باشد، اما نکته این است که بزرگ‌ترین ستاره‌های سینما هم گاهی اوقات باید کمی کوچیک‌تر از آن باشند تا چیزی برای تماشا کردن به مخاطبان بدهند.

IndieWire – نمره ۳۳ از ۱۰۰

فیلم Black Adam تا دو روز دیگر یعنی ۲۹ مهر ۱۴۰۱ در سینماها اکران خواهد شد و باید دید می‌تواند طبق پیش‌بینی‌ها عمل کند یا خیر.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن مرد عنکبوتینیش عنکبوت رادیواکتیوی چطور بدن پیتر پارکر را تغییر داد؟
۵ ویژگی خاص بدن مرد عنکبوتی


تماشا کنید: بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا