رمز ارز

آیا شیبا از تقاطع مرگ خود جان سالم به در می‌برد؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو، میم کوینی که پس از بازار صعودی سال ۲۰۲۱ محبوبیت زیادی به دست آورد، اخیراً افت قیمتی قابل‌توجهی را تجربه کرده است. این رمزارز اکنون زیر میانگین متحرک ۵۰ روزه معامله می‌شود و تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که به زودی با یک «تقاطع مرگ» در نمودار خود روبه‌رو خواهد شد.
تقاطع مرگ یک اصطلاح در تحلیل تکنیکال است که برای توصیف نقطه‌ای که میانگین متحرک کوتاه‌مدت به زیر میانگین متحرک بلندمدت عبور می‌کند، استفاده می‌شود. ظهور این الگو در نمودار، نشان‌دهنده یک روند نزولی است. البته لازم به ذکر است که همه تحلیلگران به اهمیت تقاطع‌های مرگ و طلایی اعتقاد ندارند و برخی از آنها قاطعانه معتقدند که این الگوها فاقد ارزش تحلیلی هستند.
آیا شیبا از تقاطع مرگ خود جان سالم به در می‌برد؟!با این حال، این روند باعث نگرانی سرمایه‌گذاران شیبا شده است؛ چون نشان می‌دهد که قیمت این رمزارز ممکن است در آینده نزدیک به کاهش خود ادامه دهد. در حال حاضر، شیبا اینو در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱۱ دلار معامله می‌شود که کمترین میزان در ۴۰ روز گذشته است.
روند نزولی شیبا را می‌توان به عوامل مختلفی نسبت داد. اول، بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال در هفته‌های اخیر دچار رکود بوده و بسیاری از دارایی‌ها افت قابل‌توجهی را تجربه کرده‌اند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که شور و هیجان پیرامون میم کوین‌ها کم‌رنگ شده که منجر به کاهش تقاضا برای شیبا هم شده است.
علیرغم چشم‌انداز نزولی برای شیبا، برخی از تحلیلگران معتقدند که این دارایی می‌تواند در ماه‌های آینده دوباره به حالت اول بازگردد. با این حال، این امر به عوامل متعددی از جمله افزایش تقاضا برای میم کوین‌ها و بهبود کلی بازار ارزهای دیجیتال بستگی دارد.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا