رمز ارز

کارگزاری ورشکسته اتریوم‌های خود را می‌فروشد! افت قیمت دیگری در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

حساب توییتر Lookonchain از تراکنش جالبی که در 5 مارس 2023 اتفاق افتاده، خبر داده است. طبق این توییت، کارگزاری رمزارزی ورشکسته Voyager به کاهش دارایی‌های خود ادامه می‌دهد. بر اساس داده‌های موجود، این کارگزاری 1449 واحد اتریوم به ارزش بیش از 2 میلیون دلار را از طریق Wintermute فروخته و 2.25 میلیون USDC دریافت کرده است.
پس از این تراکنش و فروش عظیم، Voyager هنوز نزدیک به 148,774 اتریوم به ارزش 233.5 میلیون دلار، بیش از 57 میلیون دلار شیبا، 1.44 میلیون واحد چین‌لینک به ارزش 10 میلیون دلار و مقدار زیادی از سایر ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد.
تراکنش‌های فروش دارایی‌های این کارگزاری در حالی اتفاق افتاده که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به معامله بین صرافی Binance و Voyager اعتراض کرده و بدون اشاره به نگرانی‌های خود، خواستار متوقف شدن آن شده است.
اگرچه این تراکنش فروش اتریوم، احتمال افت بیشتر قیمت را به همراه داشت، اما احتمال وقوع آن بسیار کم بود. داده‌های Glassnode نشان می‌دهند که تعداد آدرس‌های با موجودی بیش از 1 اتریوم در 5 مارس به 1,743,911 آدرس، یعنی به بالاترین سطح یک ماهه رسیده است. افزایش این معیار نشان می‌دهد که اعتماد بازار به اتریوم بالا است؛ زیرا سرمایه‌گذاران بیشتری به توکن اعتماد می‌کنند. بالاترین سطح یک ماهه قبلی 1,743,906 در 04 مارس 2023 مشاهده شده بود.
طبق گفته Santiment، کل عرضه اتریوم در اختیار آدرس‌های برتر نیز در ماه گذشته افزایش یافته است. نه تنها این، بلکه عرضه اتریوم در صرافی‌ها نیز اخیراً به پایین‌ترین حد در پنج سال گذشته رسیده است.
با نزدیک شدن به تاریخ ارتقای شانگهای، چندین معیار دیگر نیز به نفع اتریوم تغییر کرده و امید به آینده‌ای مطمئن‌تر برای آن را افزایش داده‌اند. به عنوان مثال، ارزش کل دارایی قفل شده در قرارداد سپرده ETH 2.0 به بالاترین حد خود یعنی 16,694,295 واحد اتریوم رسیده که امیدوارکننده به نظر می‌رسد.
کارگزاری ورشکسته اتریوم‌های خود را می‌فروشد! افت قیمت دیگری در راه است؟علاوه بر این، نمودار Santiment نشان می‌دهد که سرعت شبکه اتریوم نسبتاً بالا باقی مانده که نشان‌دهنده تراکنش بیشتر دارایی در بین آدرس‌ها است. شتاب رشد آدرس‌های شبکه آن نیز در چند هفته گذشته افزایش یافته که یک سیگنال مثبت است. اما با این وجود و علی‌رغم نزدیک شدن به ارتقای شانگهای، فعالیت توسعه اتریوم اخیرا کاهش یافته است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

ای‌ام‌بی کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا