بازی

آپدیت نسل بعد The Witcher 3 رمز و رازهای جدیدی را اضافه خواهد کرد

آپدیت نسل بعد The Witcher 3 رمز و رازهای جدیدی را اضافه خواهد کرد

The Witcher 3: Wild Hunt ممکن است در حال حاضر نزدیک به هشت سال عمر کرده باشد، اما این نقش آفرینی تحسین شده هنوز هم سر زبان‌ها باقی مانده است.

سی‌ دی پراجکت (CD Projekt RED) اخیراً تأیید کرد که این بازی به‌زودی آپدیت رایگان نسل بعدی خود را در PS5، Xbox Series X/S و PC دریافت خواهد کرد و به نظر می‌رسد که یک آپدیت واقعا حجیم و پرمحتوا خواهد بود. به‌روزرسانی‌های فنی و بصری متعدد به همراه چندین ویژگی QoL جدید تأیید شده‌اند، در حالی که CDPR همچنین اعلام کرده که چندین ماد در آن لحاظ شده است.

مطلب پیشنهادی:کامل‌ترین لیست از بهترین سریال‌ های تاریخ : معرفی ۱۰۰ سریال شگفت انگیز!وقت مروری دوباره بر بهترین آثار تلویزیون
کامل‌ترین لیست از بهترین سریال‌ های تاریخ : معرفی ۱۰۰ سریال شگفت انگیز!

علاوه بر این، بازیکنان همچنین می‌توانند منتظر شکوفایی‌های مختلف بصری و تکنیکی باشند که در نسخه به‌روز شده‌ی ویچر ۳ پنهان شده است. فیلیپ وبر، کارگردان روایت بازی، در گفتگو با Eurogamer اذعان داشت که آپدیت جدید The Witcher 3 رازهای جدید و جزئیات کوچک زیادی را برای بازیکنان اضافه خواهد کرد که کاملاً پنهان هستند، به طوری که حتی در پچ نوت نیز به آن‌ها اشاره نخواهد شد.

ما بسیاری از رمز و رازهای جدید و جزئیات کوچک را که می‌خواهیم بازیکنان آن‌ها را پیدا کنند، [در آپدیت] پنهان کرده‌ایم. Roach اکنون می‌تواند به عقب راه برود. یا در واقع، اگر روچ ایستاده باشد، حتی یک دکمه مخفی وجود دارد که می‌تواند لگد بزند. یا فکر می‌کنم اگر درون آب باشید، روچ سرش را بالای آب می‌آورد. ما سعی کردیم تعداد زیادی از این چیزهای کوچک را برای بازیکنان قرار دهیم که حتی در پچ نوت نیز به آن‌ها اشاره نشده است.

The Witcher 3

همانطور که اشاره شد برای ساخت این آپدیت، سی‌ دی پراجکت رد قصد دارد با سازندگان ماد همکاری کند و برای این همکاری به آن‌ها بازپرداخت و اعتبار ارائه خواهد کرد. مدیر پشتیبانی فنی این استودیو در انجمن‌های رسمی آن گفت:

ما چندین ماد محبوب را به این بروزرسانی اضافه می‌کنیم که بسته به پلتفرم در دسترس خواهند بود. مجوزهایی را از سازندگان آن‌ها دریافت کرده‌ایم، هزینه آن‌ها را پرداخت خواهیم کرد و نام آن‌ها را در لیست سازندگان به نمایش خواهیم گذاشت. در صورت نیاز، مادها بازسازی شده‌اند و محتویات بهینه‌ شده‌اندو بازی برای اجرا با آن‌ها تنظیم شده است. بنابراین، به نوعی، این بازی از قبل با برخی مادها همراه است.

The Witcher 3 در تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) و درست در زمان تعطیلات کریسمس، بروزرسانی نسل بعدی خود را دریافت خواهد کرد


بازی‌هایی که سیاست رو به ما یاد دادن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا