رمز ارز

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت پالیگان (هفته سوم اسفند)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با روند نزولی شکل‌گرفته در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت پالیگان (MATIC) هم در حال گسترش اصلاح قیمتی خود است‌ که‌ از اواسط فوریه آغاز کرده بود. این روند اصلاحی از قیمت 1.53 دلار آغاز شد که باعث کاهش 26.65 ٪ قیمت این ارز شده است. این کاهش قیمت موجب شد روند صعودی این ارز شاهد 50 ٪ اصلاح قیمتی باشد.
از دست دادن حمایت 1.16 دلاری و تثبیت زیر این ناحیه، ماتیک را در معرض خطر سقوط 7 ٪ دیگر قرار می دهد. در این میان، میانگین متحرک 200 روزه که در ناحیه قیمتی 1.05 دلار واقع شده است، انتظار می‌رود که قدرت حمایت این سطح را افزایش دهد.
تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت پالیگان (هفته سوم اسفند)در تاریخ 18 فوریه، قیمت ماتیک توانایی عبور از مقاومت 1.53 دلاری خود را نداشت و همین عامل باعث کاهش قیمت و شروع اصلاح قیمتی شد. نتیجه شکل‌گیری الگوی V-TOP از دست دادن چندین سطح پشتیبانی مهم از جمله حمایت 1.3 دلاری و اخیراً سطح 0.5 فیبوناچی اصلاحی بوده است.
شکل‌گیری الگوی V-TOP نشان‌دهنده تعهد شدید فروشندگان و فشار شدید فروش در بازار است. همانطور که در بالا ذکر شد، قیمت ماتیک به سطح 0.5 فیبوناچی اصلاحی و قیمت 1.16 دلار کاهش یافته و با از دست دادن این نواحی باعث شکل‌گیری مقاومت‌های جدید در چارت قیمتی شده که می‌تواند باعث افزایش فشار فروش در این ارز شود.
در صورت از دست دادن این نواحی، احتمال کاهش 7 ٪ قیمت برای این رمزارز وجود دارد. با شکل‌گیری این سناریو، حمایت‌های بعدی ماتیک سطح 0.618 فیبوناچی و ناحیه قیمتی 1.05 دلار است.
اندیکاتور RSI در تایم‌فریم روزانه با عبور از سطح 50 در حال حرکت به منطقه اشباع فروش است که نشان‌دهنده قدرت در روند نزولی است. از طرفی، با کاهش اخیر قیمت، حمایت میانگین‌های متحرک 20 و 50 هم از دست رفته و این سطوح اکنون به مقاومت تبدیل شده‌اند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا