بازی

بازیگر نقش اصلی Wolverine اینسامنیاک مشخص شد؟

بازیگر نقش اصلی Wolverine اینسامنیاک مشخص شد؟

طرفداران مارول تصور می‌کنند استیو بلوم، بازیگر قدیمی نقش ولورین، ممکن است نقش اصلی بازی Wolverine، ساخته‌ی جدید استودیو اینسامنیاک را ایفا کند. اخیرا ویدیوی ظاهر شده که در آن بلوم درباره نقشی مربوط به یک بازی صحبت می‌کند که برای آن قرارداد عدم افشای اطلاعات امضا کرده است.

زمانی که اسم ولورین به گوش می‌خورد، فقط دو نام طنین‌انداز می‌شود: هیو جکمن یا استیو بلوم. اگرچه جکمن بازیگر اصلی ولورین در آثار سینمایی است، استیو بلوم سال‌ها این شخصیت را در بازی‌ها و انیمیشن‌ها به تصویر می‌کشد و در پروژه‌های بی‌شماری از جمله Marvel’s Midnight Suns، X-Men Legends و Spider-Man: Web of Shadows ظاهر شده است.

اکنون طرفداران مارول فکر می‌کنند که بلوم ممکن است پروژه بزرگ Wolverine از Insomniac Games را به رزومه خود اضافه کرده باشد. جزئیات این عنوان در حال حاضر بسیار ناچیز است، اما این موضوع مانع از گمانه‌زنی طرفداران نشده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Call of Duty Warzone 2جذاب روی کاغذ، زجرآور در اجرا
بررسی بازی Call of Duty Warzone 2

کاربر jack_whiteman7 در تیک‌تاک، ویدیویی را که بلوم چند ماه پیش در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود، آپلود کرده است. در این ویدئو، بلوم در حالی که تجهیزات موشن کپچر را به تن دارد، می‌گوید برای عنوانی است که در حال حاضر نمی‌تواند درباره آن صحبت کند، زیرا قرارداد عدم افشا را امضا کرده است.

Wolverine

با توجه به اینکه بلوم در گذشته در پروژه‌های بسیاری نقش ولورین را بازی کرده و بازی به اندازه‌ای بزرگ است که پروسه کامل موشن کپچر داشته باشد، این موضوع باعث شده که برخی از طرفداران تصور کنند او برای Wolverine اینسامنیاک انتخاب شده است.

شایان ذکر است بلوم صداپیشگی شخصیت ساب زیرو در سری Mortal Kombat را نیز بر عهده داشته که اخیراً تایید شد دوازدهمین قسمت آن در راه است. با توجه به مراحل اولیه توسعه Wolverine، این احتمال نیز وجود دارد که او در حال ضبط موشن کپچر Mortal Kombat 12 بوده است. باید منتظر باشیم و ببینیم در آینده چه اطلاعاتی از پروژه‌ها پیدا می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

کپکام به‌زودی یک رویداد با حضور ریمیک Resident Evil 4 برگزار می‌کند - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا