رمز ارز

حمله مدیر سرمایه‌گذاری SEC به بیت کوین و میم‌کوین‌ها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در مصاحبه‌ای، مارک یوسکو، بنیان‌گذار، مدیر عامل و مدیر سرمایه گذاری SEC، نظرات خود را در مورد بیت کوین (BTC) و دوج کوین (DOGE) به اشتراک گذاشت.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

یوسکو در حالی که به عنوان بخشی از پنلی شامل دیوید دوونگ (رییس تحقیقات نهادی در Coinbase ) و دان گانسبرگ( بنیان‌گذار) Hxro در پادکست اسکات ملکر (نویسنده خبرنامه محبوب Wolf Den) حضور داشت. او در مورد بیت کوین می‌گوید:

بحث من در مورد ماه می و ژوئن است؛ درست نه ماه قبل از هاوینگ (halving) بیت کوین… در بیت‌کوین کدگذاری شده است که هر چهار سال یک‌بار، پاداش‌های بلوک را کاهش دهد. اگر پاداش‌های بلوک را کاهش یابد، در تئوری، یک دسته کامل از ماینرها از کار خارج می‌شوند مگر اینکه قیمت تعدیل شود و تعدیل قیمت باعث ایجاد حرکت می‌شود… بیت کوین نامرتبط‌ترین دارایی است که من تا به حال در حرفه خود دیده ام.

او در مورد دوج کوین افزود:

اصلا مزخرفاتی مثل دوج کوین چرا وجود دارد؟…من گفتم وقتی DOGE صفر شود، بازار خرسی تمام می‌شود و من می‌خواهم روی آن بایستم. اما نمی‌توانم؛ زیرا افراد احمق، احمق خواهند بود.

ماه گذشته، یوسکو در طی مصاحبه ای برای کانال یوتیوب “Blockworks Macro” گفت:

ارزش آنها چیست؟ ارزش زیرساختی آنها چیست؟ آیا می‌توانید آن را به کسی تحویل دهید تا چیزی به دست آورید؟ جواب منفی است! سهامی مانند آمازون، سود و جریان نقدی ایجاد می‌کنند. آنها راهی برای تولید بازگشت پیدا کرده اند….بنابراین اگر من از آن شرکت سهمی داشتم، می‌توانستم آن را به شرکت پس بدهم و در واقع چیزی در ازای آن می‌گرفتم. اما استیک میم و یا میم کوین چه؟ هیچ ارزشی وجود ندارد.

منبع

کریپتو گلوب

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا