بازی

یوبیسافت تعداد قابل توجهی از کارکنان خود را اخراج می‌کند

یوبیسافت تعداد قابل توجهی از کارکنان خود را اخراج می‌کند

کمپانی‌های زیادی در سراسر جهان در حال تعدیل نیرو و اخراج کارمندهای خود هستند و حالا نوبت به شرکت‌های فعال در صنعت ویدئو گیم نظیر یوبیسافت رسیده است. 

مایکروسافت اولین شرکتی بود که دست به انجام این کار زد و بتسدا، استودیوهای ۳۴۳ اینداستریز و The Coalition تعدادی از اعضای خود را اخراج کردند. گزارشی در ResetEra منتشر شد که به پایان فعالیت‌های یوبیسافت در بنلوکس (اتحادیه‌ای در اروپا که شامل کشورهای بلژیک، هلند و لوکزامبورگ است) از تاریخ ۱ آپریل (۱۲ فروردین ۱۴۰۲) اشاره داشت. 

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

این گزارش بر اساس ایمیلی بود که توسط یکی از مدیران در خطاب به اعضای کمپانی نوشته شده بود. به نظر می‌رسد که یوبیسافت به خاطر کاهش فروش بازی‌های فیزیکی و محبوبیت روزافزون بازی‌های رایگان و موبایلی با چالش‌ روبه رو شده است. به همین خاطر این شرکت فرانسوی تصمیم گرفته تا تعدادی از زیرمجموعه‌های خود در اروپا را تعطیل کند.

کارکنان یوبیسافت

از این رو یوبیسافت بنلوکس از بهار برای همیشه تعطیل و افراد زیادی شغل خود را از دست خواهند داد. در ابتدا به نظر می‌رسید که این کمپانی تنها یکی از دفاتر خود در این منطقه را تعطیل می‌کند، اما پاسخ Ubisoft به پرسش سایت NME جای نگرانی دارد و به نظر می‌رسد که آن‌ها قصد دارند در تجارت خود در اروپا را تغییراتی اساسی ایجاد کند. 

این شرکت همچنین چندی پیش به خاطر عملکرد مالی نه چندان خوب در سه ماه مالی قبلی، سه بازی خود را کنسل کرد و تاریخ عرضه تعدادی را هم عقب برد.

مطلب پیشنهادی:بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟یارا هیچ شباهتی به کوبا ندارد!
بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟


چرا بازی های ابرقهرمانی دارن نابود میشن؟

تماشا با کیفیت بالا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا