بازی

احتمال اضافه شدن سرویس +Ubisoft به ایکس باکس قوت گرفت

احتمال اضافه شدن سرویس +Ubisoft به ایکس باکس قوت گرفت

طبق گزارش‌های موجود، به‌نظر می‌رسد که سرویس اشتراک بازی شرکت یوبیسافت یعنی +Ubisoft ممکن است سرانجام به ایکس باکس اضافه شود.

تاکنون، سرویس +Ubisoft فقط در دسترس بازیکنان پی‌سی قرار گرفته بود، اما کشف لوگوی آن در ایکس باکس توسط یکی از کاربران معتبر توییتر، این شایعه را ایجاد کرده که سرویس یوبیسافت احتمالا در آینده به ایکس باکس اضافه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

سال گذشته هم گزارشی در این رابطه منتشر شده بود و در آن زمان گفته شد که برخلاف EA Play، این سرویس با گیم پس تداخلی نخواهد داشت و اکنون بعید به نظر می‌رسد که این موضوع تغییر کرده باشد. با این حال، باید بیشتر منتظر بمانیم تا اخبار رسمی در این رابطه منتشر شود.

یوبیسافت

کاربران با استفاده از سرویس +Ubisoft به بیش از ۱۰۰ بازی و DLC این شرکت دسترسی خواهند داشت و هزینه ماهانه آن تنها ۱۵ دلار است.

اخیرا در مهم‌ترین اخباری که درباره یوبیسافت منتشر شده بود، گفته شد که کمپانی گیمینگ تنسنت (Tencent) قصد دارد میزان سهام خود را در شرکت یوبیسافت افزایش دهد و به بزرگ‌ترین سهامدار این شرکت تبدیل شود. درصورت وقوع چنین اتفاقی، کنترل از دستان خانواده گیمو (Guillemot) که همواره مالکیت، مدیریت و هدایت شرکت را برعهده داشتند، خارج می‌شود.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


چطور سرعت اینترنت رو بالا ببریم؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا