رمز ارز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ریپل (XRP) شاهد انتقال قابل‌توجه ۱۲۹ میلیون ارز دیجیتال XRP توسط نهنگ‌ها است. این انتقال‌ها درست زمانی صورت گرفته که پرونده‌ حقوقی ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) وارد مرحله‌ای حساس شده است.

برخی از تحلیلگران این تحرکات را نشانه‌ فروش احتمالی می‌دانند، اما عده‌ای دیگر معتقدند این بخشی از استراتژی مدیریت نقدینگی ریپل با توجه به سرمایه‌گذاری قبلی آن‌ها در صرافی بیت‌استمپ است.

طبق گزارش‌ها، یک نهنگ‌ ناشناس، ۲۸.۸ میلیون XRP را به صرافی بیت‌استمپ منتقل کرده که همکاری نزدیکی با ریپل در زمینه‌ پرداخت‌های بین‌المللی مبتنی بر XRP دارد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

این موضوع باعث پیچیدگی تفسیر این تراکنش می‌شود؛ چرا که ریپل معمولا برای تسهیل انتقال وجوه با XRP از این صرافی استفاده می‌کند.

طبق گزارش Whale Alert، انتقال قابل‌توجه دیگری به ارزش ۱۰۰ میلیون XRP نیز توسط یک کیف پول ناشناس به یک کیف پول ناشناس دیگر صورت گرفته که باعث ایجاد گمانه‌زنی‌های بیشتر شده است.

گزارش‌ها حاکی از آنند که تیم دفاعی ریپل اکنون در حال آماده‌سازی دفاعیه و مخالفت خود در پاسخ به راه‌حل‌های پیشنهادی SEC، برای دادگاه فردا است.

درخواست اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برای صدور حکم نهایی و اعمال جریمه‌های سنگین برای ریپل، باعث افزایش توجه‌ها به استراتژی حقوقی ریپل و نتایج بالقوه‌ این پرونده شده است.

تحرکات اخیر نهنگ‌های ریپل و تحولات حقوقی در پرونده شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا باعث ایجاد ابهام در مورد آینده‌ XRP شده است.

فعالان بازار با دقت تحولات را دنبال می‌کنند تا ببینند آیا نتیجه این پرونده‌ حقوقی بر قیمت ریپل تاثیر خواهد گذاشت یا خیر.

حتما بخوانید :

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا