رمز ارز

شایعه حمله مقامات آمریکایی به این رمزارز قیمت آن را کاهش داد!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

روز گذشته، قیمت توکن لیدو دائو (LDO) پس از انتشار شایعه‌ای مبنی بر هشدار کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به بزرگترین سرویس خدمات استیکینگ اتریوم، 10 درصد کاهش یافت. سخنگوی لیدو از اظهار نظر در مورد این‌که آیا این پروتکل اخطاری دریافت کرده است یا خیر، خودداری کرد.
روز جمعه، دیوید هافمن از پادکست ارز دیجیتال Bankless گفت که شنیده است لیدو و سایر پروژه‌های رمزارزی هشدارهایی از کمیسیون SEC دریافت کرده‌اند. ادعایی که او بعداً آن را پس گرفت.
این درگیری‌ها در بحبوحه سرکوب گسترده‌تر صنعت کریپتو توسط رگولاتورهای اوراق بهادار ایالات متحده صورت می‌گیرد. به عنوان مثال، ماه گذشته، Paxos، ناشر استیبل کوین BUSD تأیید کرد که در 3 فوریه، اخطاری از سمت SEC دریافت کرده است.
لیدو، یک پلتفرم لیکویید استیکینگ است که به کاربران کمک می‌کند تا توکن‌های خود را به منظور کسب سود، استیک کرده و در عین حال، در حفظ امنیت بلاکچین اتریوم هم مشارکت داشته باشند. طبق گزارش Dune Analytics، لیدو در حال حاضر 31٪ از کل اتریوم‌های استیک‌شده را به خود اختصاص داده است. 8 میلیارد دلاری که از طریق لیدو در اتریوم استیک شده است، این پروتکل را به بزرگترین پلتفرم استیکینگ اتریوم تبدیل کرده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا